Så skulle min side gerne være ved at være åbningsklar. Jeg håber på, at kunne åbne søndag ved midnat. Dog vil jeg gerne lige høre de sidste par kommentarer etc.
Jeg har fået enormt meget hjælp herinde fra, og har efterhånden ændret på alt det der er blevet snakket om. Håber I vil hjælpe mig det sidste stykke vej.
Der er et problem med billederne på forsiden - de er lidt mast. Jeg kan desværre ikke få det ændret lige pt.
Her er lidt konstruktivt kritik jeg håber du kan bruge:
Når man trykker dine billeder op i stor format er "næste", "forrige" & "luk" linksne meget utydelige. En mørkere farve eller den lilla du allerede bruger ville hjælpe gevaldigt.
Jeg synes der er alt for få produkter at vælge imellem. Der mangler indhold/flere produkter som holder kunderne på siden i længere tid, så man får lyst til at "browse" lidt. :-)
Mht. videre, forrige og luk, kan jeg sagtens se, hvad du mener. Jeg vil kigge nærmere på det.
Mht. varerne - ja, der er alt for få at vælge imellem. Der skulle gerne komme 10 artikler mere hjem i morgen, og det er også en af grundende til, at jeg venter med at åbne til søndag.
det er da fint klaret at du har varer der er udsolgt inden du åbner forretningen, er du en dygtig sælger eller hvordan bærer du dig ad, det må da være intressant for mange her på AMINO