Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler en partner, som kender sin joomla og php

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Kbh. S.
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Glade Aminoer.

Nu prøver jeg altså...
Jeg har fået nopgle gode ideer til nogle sites, jeg gerne vil lave, men jeg mangler den nødvendige kode-kunnen til det. Jeg selv er grafisk designer og står for grafikken. Jeg kan HTML og CSS, men der slutter den rejse så også.

Jeg vil lave et site i joomla, som skal kunne nogle forskellige ting, og så vidt jeg har forstået, er det en meget god idé at alliere sig med en programmør.

Derfor håber jeg meget, at der er nogle joomla-freaks (ment på den søde måde), derude, som er friske på en opgave, der gerne skulle kunne give en dejlig passiv indkomst hen ad vejen.. Men der er desværre ingen penge i kassen til at tilbyde løn forud.

Hvis denne opgave går godt, har jeg mange flere ideer i støbeskeen til nye sites af lignende karakter..

Jeg vil meget gerne høre fra dig, hvis du har erfaring med joomla og kan php - ja faktisk vil jeg også gerne høre fra dig, hvis du bare er smadderdygtig til at programmere (det behøver ikke være joomla eller php, det er bare hvad jeg er blevet anbefalet ude omkring)...

Send mig nogle links til dét du har lavet tidligere, så vender jeg tilbage til dig med et brief om opgaven, hvis jeg kan se, at vi kan supplere hinanden til dette projekt.

Jeg håber meget på, at der findes søde Aminoer derude, som har lidt tid til overs og lyst til at arbejde sammen om sådan et projekt. :)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)