Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger flash website.

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 8. Mar 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen. 

Jeg søger en som kan hjælpe mig med dette skal have lavet en flash hjemmeside som ligner denne ; http://www.wix.com/makerz/ 

Vi er nogle nye iværksættere så det skal helst ikke være for dyrt. 

Kan kontaktes på mail : zacho@makerz.dk 

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 00:25

Siden du henviser til findes ikke.

Hvorfor skal det være flash? Kan andre alternativer bruges?

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 00:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Siden findes ikke, men den på http://www.wix.com ville sagtens kunne laves 98% alike uden flash.

Med mindre du har nogle virkelig velovervejede grunden, ud over det ser godt ud, så skal du holde dig langt fra at få lavet et site fuldstændigt i flash.
Du mister enhver change for at få besøgende via søgemaskinerne, du mister brugervenlighed, du mister folk på langsomme forbindelser (mobilt bredbånd etc.) du mister folk der lige skal checke noget via mobiltelefonen og du får et site som er meget dyrere at få vedligeholdt end hvis du vælger et almindeligt HTML site.

Korte af det lange: Don't do it

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 8. Mar 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 01:00

Grundlaget for at jeg vælger flash er design mæssigt med menu. Måske man kan lave flash menu, samt musik på hjemmesiden. 

ved ikke om dette kan gøre i html, eller hvad der nu ellers findes af "sprog" 

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 01:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Makerz.dk:
musik på hjemmesiden

Fy! Fy, fy fy... der er da ingen grund til at skræmme størstedelen af de besøgende væk så snart de er kommet ind. Musik er dræbende for en webside - tænk på hvor mange som sidder og surfer privat i arbejdstiden og ikke vil afsløres, alle os der sidder og høre musik/radio via computerhøjtalerne og alle dem som blot gerne vil have fred. Fy til musik!

:-)

Makerz.dk:
ved ikke om dette kan gøre i html, eller hvad der nu ellers findes af "sprog" 

Se nu er HTML jo mit speciale :-)
Du vil sagtens kunne få lavet 98% af det du gerne vil, med HTML og et par tilknyttede teknologier.

Umiddelbart vil jeg mene, at du kommer meget længere med at beskrive hvad du gerne vil have din hjemmeside skal formidle og dine tanker om hvordan det skal se ud - og så lade en programmør/koder/projektleder om at finde den rette teknologi. Der er ingen grund til at fastsætte sig til en bestemt teknologi på grund af småting du har set andre steder!

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 14:06
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Lyt til Nicolai, han er en klog man og han har fuldstændig ret i tingene han skriver :-)... flash er fy fy til komplette hjemmesider, men kan sagtens integreres i designet som en lille designdel..

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 21:32

Hej makerz.dk

Kontakt mig på mecci@live.dk for et billigt tilbud.

Med venlig Hilsen

Arlo

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 22:33

Hej Daniel

Skriv til mig på leo@xgn.dk

pris ca. 2-5000 dkk

Fra Gelsted
Tilmeldt 12. Mar 09
Indlæg ialt: 99
Fra  miniMEDIA Skrevet kl. 20:28

Hej Daniel

Flash er da også bare 100 gange federe:)
Send mig gerne en mail med lidt info... Hvad skal sitet indeholde / kunne osv. Så sender jeg dig et uforpligtende tilbud på et fedt flash-site:)

Ha' en rigtig god weekend...

Mange hilsner Michael Rusbjerg
miniMEDIA - WEB, VIDEO & PRINT

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 27. Jan 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 01:02
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Du har en rigtig god pointe - men du har desværre ikke helt ret:

"Du mister enhver change for at få besøgende via søgemaskinerne"
Google og Yahoo's spider, kan læse tekst, knapper og links på flash sider - men det er ikke helt optimeret endnu. Derudover kan man køre med et parrallelt html-site, som enten opdateres sammen med flashen via cms, eller hver for sig i cms eller uden (førstnævnte er ikke helt billig at få udviklet)

"...du mister brugervenlighed"
Hvorfor? Da kun hvis det er et dårligt layoutet - men det gælder jo også på alle andre sider..

"..du mister folk på langsomme forbindelser (mobilt bredbånd etc.)"
Jeg kan sagtens lave et flashsite der fylder 100-200 kb .. hvilket et alm. html site også hurtigt kommer op på med billedmateriale

"du får et site som er meget dyrere at få vedligeholdt end hvis du vælger et almindeligt HTML site."
Det er forholdsvist simpelt at lave et site der kan opdateres via en super simpel xml fil - hvis der ikke er tale om kæmpe store portaler og andre ting der skal håndtere enorme mængder data eller være super dynamiske i forhold til oprettelse af undersider etc. .. så det kan sagtens fungere med simple sites, nyhedsmoduler, gallerier, players o.l.

Det er korrekt at man mister folk på mobilen - men det er jo også langt fra alle html site der kan læses ordentligt på mobilen - hvorfor den optimale løsning er at køre med et mobil.domæne.dk subsite, der er optimeret til mobile skærme. Dette tager så også hensyn til den ret kostbare dataoverførsel der er i de fleste mobilabonementer.

Flash er efterhånden et ret dynamisk værktøj, og med actionscript 3.0 der er langt mere avanceret end 2.0, er der næsten uanede muligheder for hvad der kan lade sig gøre..

HTML skal nok dø på et tidspunkt til fordel for flash og andre interaktive motion graphics programmer/plugins.. bare vent Stick out tongue

/ Jacob

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)