Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil også gerne...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Dec 08
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

... bede om feedback på min hjemmeside. Hvis det er nogen der har tid... www.faynai.dk

Jeg har en webshop med tøj, mest til unge piger. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre jeres mening omkring den, og jeg kan godt tåle kritik hvis det er nødvendig. Wink Design, opbygning, sortiment, priser, det hele må kritiseres. (Eller roses. Stick out tongue)

Mange hilsner

Faynai

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 20:06

Flot side og rigtig flot model.

Når man har købt sine lyserøde Stick out tongue lakstøvler og går til

betaling, Står der Dankort...........Her vill jeg nok skrive Visa/dankortIdea

Revisor Olsen

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 20:12

Hej

Den er flot enkel og direkte, dog skal du nok gøre lidt mere ud af fortælle om betalingsmuligheden som RO også siger, priserne er ganske fornuftige, og pænt opstillet. Der mangler dog en enkelt ting tlf. nr på modelen Geeked griner meget højt, men en god prof. side alt i alt.

Venligst

René Buch

Tilmeldt 6. Dec 08
Skrevet kl. 20:15

Tak for disse svar! I har ret med betalingsmulighederne, jeg er også i gang med at ansøge om flere kort. Men "good point" Wink

Hr. Buch, jeg lover jeg kontakter dig igen, hvis jeg får fat i det manglende telefonnummer! Stick out tongue

Hilsen Faynai

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 283
Skrevet kl. 20:18

Fin shop enkel og overskuelig, dejlige farver.

Faynai.dk modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Du burde nok skrive hævet i stedet for trukket, men held og lykke med shoppen, har sendt et link til de 3 unge damer jeg har huset.

Venlig hilsen Kim Johansen

www.visam.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 20:19

Griner højt ... gør dig ikke for mange bekymringer om det Wink

Venligst

René Buch

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 23:58

Well done, Faynai!

Rigtigt flot og overskuelig side. Jeg kan især godt lide, at det er produkterne, der er eksklusive og ikke siden som sådan. Altså at man har mere fokus på en stilren side uden en masse bling bling, der forvirrer - men istedet holder ro og orden, så man istedet kan koncentrere sig om produkterne til salg. Jeg synes, at der er mange shops, der fejler på dette punkt.

Den hvide baggrund passer fint og topbanneret (eller logo) giver præcis det indtryk, som du gerne vil give (gætter på at du godt vil give besøgende det indtryk, at her er tale om nogle romantiske/frække og samtidig lidt eksklusive produkter)

Jeg ved at du har knoklet hårdt med det og jeg synes at du har gjort det fantastisk indtil nu. Skulle jeg få brug for (ikke til mig selv Wink ) at købe noget tøj til en ung pige, så ville jeg kigge hos dig først.

Ønsker dig alt mulig held med shoppen!

Flemming

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 01:45

Faynai:

... bede om feedback på min hjemmeside. Hvis det er nogen der har tid... www.faynai.dk

Jeg har en webshop med tøj, mest til unge piger. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre jeres mening omkring den, og jeg kan godt tåle kritik hvis det er nødvendig. Wink Design, opbygning, sortiment, priser, det hele må kritiseres. (Eller roses. Stick out tongue)

Mange hilsner

Faynai

Af en standard shop fra Scannet, er du sluppet ganske fornuftigt fra det. Der er dog ikke noget i butikken som adskiller fra så mange andre på markedet. Overvejer at bruge lidt ekstra på lidt at få brudt standard designet bare en lille smule.

Lige et par tip med på vejen:

• Dit title tag på siden er faynai.dk får lavet det om til noget der har relevans for din side.
  • Skriften du bruger på billederne, altså faynai er anderledes end dit logo - lav det ensartet
  • Overvej hvor du sætter logoet på billederne, ikke så heldigt her:  http://www.faynai.dk/product.asp?product=115 - kunne godt tro det stå på måsen af den unge dame

IKke noget jeg tror gør det store fra og til i omsætningen - der skal mere til.. men held og lykke med det.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 6. Dec 08
Skrevet kl. 21:40

Tusind tak for alle jeres svar. Det var dejlig at få så meget ros!

Der var nogle gode tips fra flere af jer og dem vil jeg helt sikkert "lytte" til.

Damens "tatovering" på måsen er fjernet Wink og jeg vil også sørge for at de andre billeder bliver redigeret. Tak for tippet!

Mange hilsner Malin

www.faynai.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)