Hej herinde Min kone og jeg leder efter et sted hvor vi kan samle både privaten, vores firma og vores lager. Personligt vil vi gerne have mere plads og flytte fra lejlighed til hus, og så vil vi gerne kunne samle både firma og privaten på samme adresse. Pt. lejer vi både lejlighed, kontor og lagerplads, så der er jo en vis fornuft i at betale til sig selv frem for at betale til andre. Det er svært at overskue hvad vi har råd til, når firmaet jo gerne skulle betale nogle af udgifterne. Hvor meget kan trækkes fra, hvordan gør vi det mest optimalt skattemæssigt osv. Vi har kig på et par konkrete boligemner i Roskilde og omegn, og vil nu høre hvad det kræver / koster at få hjælp til at regne på økonomien ved finansiering af sådan en bolig. Snakker vi om 1-2 konsulenttimer med en revisor, eller er det mere omfattende? Kræver det flere oplysninger om boligen, så kan jeg da nævne den ene vi har kig på: Bolig kvm 140 Umiddelbart er det planen at købe huset privat og så leje annekset ud til vores i/s. Hilsen Morten
|
Er der virkelig ingen af Aminos revisorer der kan hjælpe med denne opgave? Eller er det måske slet ikke en revisor vi skal have fat i?
Hilsen Morten