Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konkurrenceregler

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg har netop åbnet en beta version af en ny hjemmeside, hvis formål er at folkeliggøre politik og sætte fokus på demokratiet. Fokus ligger på at få de unge til at snakke politik.

Som sagt er en beta-version af siden åbnet og der kører de første 14 dage en lille konkurrence for de første brugere. Den konkurrence er jeg egentlig ikke så bekymret for, den får bare lov til at gå sin gang, og præmien er relativt lille. Når betaperioden så er slut starter en ny konkurrence, dennegang er præmien i en større kategori. Jeg har sagt til dem, som jeg er indvoldveret med privat, at de ikke kan vinde denne konkurrence. Jeg ved ikke om det er en regel at de ikke vinde, men det er i hvert fald politikken. Det jeg søger er nogle regler for hvordan konkurrencer ellers foregår? Jeg vil jo gerne undgå at vinderen skal betale skat af præmien ect. Jeg vil også gerne vide om en præmie er fradragsberettiget?

Håber der er nogen som kan svare mig på dette? Big Smile

Jeg står overfor en masse spændende møder de næste par uger og i skal også være meget velkomne til at kigge ind. Som sagt, der debatteres politik og konkurreres www.politicom.dk.

Jeg ser frem til at høre fra jer.

Mvh

John Lajer

Politicom

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Konkurrencer har været debateret her på Amino flere gange i nyere tid, så søg lige og læs, hvad der er skrevet.

Hilsen Jakob

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)