Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spændende varer søges!!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Oct 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er foråret over os og snart vælter det ind med turister i området.

Jeg har noget plads i overskud i mine butikslokaler, og søger efter nogle interessante KOMMISIONSVARER - altså: har du noget tøj, tasker, sko, støvler eller andet spændende som du gerne vil af med - så sætter jeg alt ind på at sælge det for dig - send mig en mail på butikunikcom@hotmail.com og fortæl hvad du har, hvor meget du har, hvilke priser og hvad jeg kan tjene på det - så finder vi nok ud af noget.

Mange hilsner

Camilla / Butik Unik

P.s. Jeg søger kun varer i kommision da jeg har gjort de indkøb som skal gøres p.t.!!!

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 13:25

Hvad med et link til din hjemmeside, så folk også kan se hvor butikken ligger - måske er der nogen der vil købe noget af dig?

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Tilmeldt 17. Oct 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 15:09

Jamen det kan du/I sagtens få - dog er det langtfra alle varer der er i webshoppen, da jeg lever af salg i butikken og til homeparties ude af huset - webshoppen/hjemmesiden er endnu ikke høj prioritet  - men adressen er www.butik-unik.com - som I vil kunne se befinder vi os i Sønderjylland - og om ca. tre uger begynder specielt de tyske turister at komme - så ville da være super at udnytte de lokaler jeg har til min rådighed ;-)

Mange hilsner

Camilla / Butik Unik

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)