Hej med jer. Mødebooker er på udkig efter et nyt CRM system, som vi kan tage med "i marken" og arbejde i offline og efterfølgende synkronisere med serveren, når vi er tilbage på kontoret. Det skal kunne håndtere kontaktstyring, tilbudsgivning, brevflet samt alle de normale funktioner, som de fleste CRM-systemer kan idag. Jeg er blevet anbefalet Goldmine, men har ikke erfaring med det. Har I erfaring med Goldmine, gode som dårlige, eller kender I et andet system til en fornuftig pris, som vil kunne opfylde mine ønsker? |
Hej, jeg installerede sidste år Goldmine (incl. ordre plug-in) til ca. 30 brugere og det virker fint og skulle dække de flestes behov. Lidt svagt på tilbudssiden, men der findes adskillige plug-ins til dette (kommer an på om du skal bruge fritekst, vælge fra katalog, supplerende varer etc.). Det har desuden den off-line sync add-on som du søger, men den brugte vi ikke.
Vi evaluerede også SalesForce.com (webbaseret CRM), som jeg personligt finder fremragende - men ikke billigt.
Vi evaluerede også SalesForce.com (webbaseret CRM), som jeg personligt finder fremragende - men ikke billigt.
Hilsen
Marco