Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

design virksomhed.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 8. Mar 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle iværksættere

Vi er to gutter, som går og leger med tanken om at lave vores eget tøjmærke. Vi har masser af gode ideer til designs, men vi ved ikke rigtig, hvor vi skal sælge vores tøj?, og hvor vi kan få det lavet?. Vi havde tænkt på at lave nogle street T-shirts med eget tryk og nogle fede tørklæder alla Henrik Vibskov.

Vores spørgsmål er:

Hvordan starter man ud og gør det til mere, og hvem skal man henvende sig til?. Vi er næsten på bar bund, men er rimelige seriøse med det?.

Håber virkelig at i kan hjælpe.

MVH.

Mads og Jeppe.

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 13:38

Mange starter ud med at købe håndfuld Fruit Of The Loom t-shirts, får smidt deres tryk på og sælger den i deres netværk.
- Rammer designet målgruppen, vil folk naturligvis have mere, og så er det bare at sætte gang i en ny produktion, og udvide salget til eksempelvis tøjbutikker, webshops osv.

Vi (i denne sammenhæng TrendMagazine), går selv med tanken om at lave nogle fede tees, og eventuelt starte en hel webshop op, med TrendMagazine.

Håber i kan bruge mit svar til noget.

PurpleCow - Websites der skiller sig ud

Tilmeldt 8. Mar 09
Skrevet kl. 13:40

Hvordan skal, man eventuelt få dem ud til butikkerne så?

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 13:52

Jeg ville gøre det på gammeldags facon, og simpelthen troppe op med en t-shirt og en pris.

Tilmeldt 8. Mar 09
Skrevet kl. 13:55

Vi har overvejet at lave en lille kollektion, og så gå rundt i Kbh til forskellige butikker og se om de vil sælge det i deres butik. Hvad så, hvis de gerne vil? vi kan jo ikke lave alt tøjet selv? hvor skal vi få det syet, tryk osv?

Tilmeldt 8. Mar 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 13:57

Jamen så skal du have fundet en tryk virksomhed, det kan både være i ind og udland. Men dem er der massere af i danmark. 

Tilmeldt 8. Mar 09
Skrevet kl. 14:01

Har du/i eventuelt nogle kontakter?. Vi er jo som sagt på bar bund. Hvad med tøjet og de forskellige priser, Vi skal jo tjene på det?

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 14:03

En hel kollektion er ret farligt at starte ud med, da du i så fald skal have produceret en masse, uden at vide om nogen vil købe det. Som sagt synes jeg at du skal starte med en standard t-shirt fra eksempelvis FOTL, kan folk li den, kan du lave to mere, bliver de solgt, kan du overveje at finde en producent i udlandet (polen eller asien er at foretrække), til at sy bukser, trøjer osv.. - Sådan startede WoodWood, 1206, UglyBird, Flying A osv..

Tilmeldt 8. Mar 09
Skrevet kl. 14:05

Hvis vi laver de t-shirts, hvem skal vi så sælge dem til og hvordan?

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 14:10

Mit umiddelbare bud (det er IKKE noget jeg ved meget om) er at i skal lave en forretninsplan og en markedsanalyse og finde ud af hvem jeres målgruppe er, og derefter finde ud af hvor jeres målgruppe handler - på den måde finder du ud af hvor du kan sælge dine t-shirts.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)