Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

design virksomhed.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 8. Mar 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

så skal vi bare ud og spørge de butikker, om de vil sælge vores shirts og andet vi laver?

Tilmeldt 8. Mar 09
Skrevet kl. 14:19

Når vi så har fundet vores målgruppe, skal vi bare gå ud til butikker med vores shirts og spørge om det er noget for dem? og så tage den der fra?

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 14:21

Det er en måde at gøre det på ja. Start med at lav 10-20 t-shirts med jeres tryk på, og prøv at få dem solgt.
Jeg ved at PBTryk kan trykke t-shirts til rimelige penge, ellers er der et hav af folk der trykker sådan noget. Start eventuelt et indlæg her på Amino under kategorien "Jeg søger et godt tilbud fra dig!" - så skal der nok komme nogle gode tilbud.

Jeg vil rigtig gerne se jeres designs, så hvis i har noget klar så send mig det gerne på frederik a purplecow.dk.

Held og lykke med projektet.

PurpleCow - Websites der skiller sig ud

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 14:23

Ja i kan også prøve at sælge dem til venner/bekendte først, eller eventuelt starte et eller andet på Facebook. Mulighederne er mange. Hvis jeres designs er fede og i får gjort opmærksom på jer selv, skal i nok få dem solgt.

Tilmeldt 8. Mar 09
Skrevet kl. 14:25

Jeg skal nok sende nogle billeder så snart, at jeg har noget klar:)

Tilmeldt 8. Mar 09
Skrevet kl. 14:29

Vi kunne måske ikke lave vores tryk selv, med iron-on transfer paper?.. når det nu kun er 20 shirts?

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 15:39

Nej det vil jeg bestemt ikke anbefale da kvaliteten bliver rigtig dårlig. Men trykkene på t-shirts koster typisk ikke mere end 20-40 kr. pr. stk. Og en 20-30 kr. pr. t-shirt vil jeg tro.

Tilmeldt 8. Mar 09
Skrevet kl. 16:06

Hvor kan jeg finde nogle som kan gøre det til den pris?

Tilmeldt 12. Aug 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 10:32

Hej Mads og Jeppe,

Jeg kan hjælpe Jer med design, produktion og salg.

Hvis I stadig har brug for det, så send mig en mail på claus@quadvn.com

mvh. Claus

Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 00:50

I kan oprette en shop på f.eks Cafepress (i US) eller hos Spreadshirt (EU. Her oploader I designs og vælger modeller og så slipper I for lager og trykkeri, det står pågældende firmaer for. I bestemmer selv prisen, men begge steder skal naturligvis også have en del af kagen. Det er en god måde at teste jeres marked og produkter på, uden den store risiko.

Senere kan I begynde produktion selv, der er naturligvis langt større profit at hente, men også en risiko for at brænde inde med ting. Nilsson på Vermlandsgade på Amager laver rigtigt gode tryk på tøj af høj kvalitet. Jeg har brugt dem mange gange.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)