Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på vores nye version af Danmarks Største jobportal for unge

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer..

Så har vi lanceret beta-versionen af den nye version af vores jobportal kun for unge XYW.dk

Vi vil meget gerne have noget konstruktiv kritik, især på hvordan arbejdsgivere ser siden. Er den fx troværdig nok, er det nemt nok at finde information om produkterne, er der nem nok adgang til arbejdsgiverdelen, mv.

Siden kan ses her på: www.xyw.dk

Vi takker på forhånd..

www.xyw.dk - Skaber seriøs kontakt mellem erhvervslivet og unge jobsøgende..

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 07:46

Er der ikke nogen der har noget feedback? :)

På forhånd tak
Mads Bundgaard

PrestaHotel.dk - opsætning og hosting af PrestaShop

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 08:52

Hej

Jeg synes siden er nem nok at finde rundt på. Det er også en god idé at lave en seperat side med information til arbejdsgiverne, tror jeg. Det forhindrer at "hovedsiden" (til de jobsøgende) bliver uoverskuelig pga. for meget irrelevant indhold. Troværdighed er svært at vurdere. Hvis man har et kendt brand, så kan man lave hvadsomhelst mht. design og hjemmesider og stadig virke troværdig (overdrivelser fremmer forståelsen). I har ikke et kendt brand (endnu), og skal derfor ud i den svære disciplin at overbevise folk om at I er troværdige. Jeg synes det lykkes ganske udmærket. Det er også en fordel at der allerede er noget aktivitet på siden så man ikke bliver mødt af en helt som side.

Om det er en god idé at lave baggrunden mørk og teksten lys kan man altid diskutere. Man kan tilgengæld ikke benægte at der er et par småfejl på siden hvis man bruger Firefox - f.eks. på job-søgesiden, hvor input-feltet ikke står midt i grafikken (der fungerer som baggrund). Desuden er der ikke nogen "Søg!"-knap. Det er ikke noget problem for mig, men mange ved ikke at man bare kan trykke Enter på tastaturet...

Samtidig synes jeg også at I kunne lave menuen i toppen lidt federe end bare den der kedelige, "almindelige" tekst. Smid lidt effekter på med CSS og gør menuen mere tydelig - det må "Prog Master'en" lige kigge på.

Nå, nu var det jo ikke designet I bad om kritik på... Smile

Held og lykke.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:00

Nu har jeg brugt jeres side som jobsøger fra før i lavede den om, og jeg må indrømme at det tog mig 3 forsøg på siden før jeg fandt jeres link til byområder, hvor jobannoncerne kommer fra. Jeg ville nok ikke vælge at lægge dem i jeres "footer" eller bunden af siden, men nærmere toppen så det er til at se.

Tak for en god jobportal til studerende dog. Smile

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 09:14

Pænt design og let navigation.

Jeg fandt et par døde links. F.eks. på siden 'dine rettigheder': Du kan se mindstelønnen i overenskomster for de fleste fritidsjob her

Du har vist skævet meget til jobpatruljen, og linker f.eks. også til deres satser. Men her skal du være varsom. Jobpatruljen er ikke opdateret. F.eks. har de ikke ændret de overenskomstmæssige satser pr. 1/3-2009. Til et spørgsmål i brevkassen svarer de, at de endnu ikke har modtaget satserne fra forbundene.

Men satserne - også den pr. 1/3-2009 - står  i overenskomsterne. I 2007 blev satserne forhandlet frem til udgangen af februar 2010, så de har faktisk været kendt ret længe.

Men også i andre forhold har jeg oplevet, at jobpratruljen ikke gør en aktiv indsats for at holde siden ajourført. For blot at nævne et eksempel, så se brevkassespørgsmålet af den enten 16. eller 19. marts (datoen er overskrevet) - overskriften: Kommentarer til 'Ka' det passe' af den 10.marts.

Dette er blot et enkeltstående eksempel - men tro mig, de tager ofte fejl - så jeg kan kun fraråde dig, at stole blindt på den side.

Du spørger, hvordan man ser på siden med arbejdsgiver øjne. Jeg kan kun svare for mig selv, og her vægtes det tungt, at ikke alle oplysninger er troværdige.

Teksten kunne også godt trænge til en korrekturlæsning.

Jeg tror, du kunne få meget ud af selv at kontrollere oplysningerne fra original materialet. På den måde kunne du sikkert også finde et par 'guldkorn', som jobpatruljen ikke har med :-)

Det skal måske overvejes, om du overhovedet skal medtage de juridiske og overenskomstmæssige aspekter omkring ansættelsesforhold. I bund og grund ønsker du vel 'bare' at formidle ledige jobs.

Held og lykke med siden.

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 10:10

Jeg kom bare til at tænke over, at jeg synes det var lidt dyrt hvis man ville lave et jobopslag.

Det var bare noget som jeg lagde mærke til. Hvorfor ikke gøre det billigere og få flere jobopslag på siden?

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)