Pænt design og let navigation.
Jeg fandt et par døde links. F.eks. på siden 'dine rettigheder': Du kan se mindstelønnen i overenskomster for de fleste fritidsjob her
Du har vist skævet meget til jobpatruljen, og linker f.eks. også til deres satser. Men her skal du være varsom. Jobpatruljen er ikke opdateret. F.eks. har de ikke ændret de overenskomstmæssige satser pr. 1/3-2009. Til et spørgsmål i brevkassen svarer de, at de endnu ikke har modtaget satserne fra forbundene.
Men satserne - også den pr. 1/3-2009 - står i overenskomsterne. I 2007 blev satserne forhandlet frem til udgangen af februar 2010, så de har faktisk været kendt ret længe.
Men også i andre forhold har jeg oplevet, at jobpratruljen ikke gør en aktiv indsats for at holde siden ajourført. For blot at nævne et eksempel, så se brevkassespørgsmålet af den enten 16. eller 19. marts (datoen er overskrevet) - overskriften: Kommentarer til 'Ka' det passe' af den 10.marts.
Dette er blot et enkeltstående eksempel - men tro mig, de tager ofte fejl - så jeg kan kun fraråde dig, at stole blindt på den side.
Du spørger, hvordan man ser på siden med arbejdsgiver øjne. Jeg kan kun svare for mig selv, og her vægtes det tungt, at ikke alle oplysninger er troværdige.
Teksten kunne også godt trænge til en korrekturlæsning.
Jeg tror, du kunne få meget ud af selv at kontrollere oplysningerne fra original materialet. På den måde kunne du sikkert også finde et par 'guldkorn', som jobpatruljen ikke har med :-)
Det skal måske overvejes, om du overhovedet skal medtage de juridiske og overenskomstmæssige aspekter omkring ansættelsesforhold. I bund og grund ønsker du vel 'bare' at formidle ledige jobs.
Held og lykke med siden.