Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

online købmand

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Det var da på tide nogen gjorde alvor ud af dette :-)

Den er jeg sikker på at jeg kommer til at blive glad for :-)

MVH Mette

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Jun 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 20:10
 Der var en sammenligning af Torvet.dk VS nettto VS Føtex i Ekstra Bladet idag; der var +100kr i forskel mener jeg, dog ligger de 50kr i levering.
Alt i alt en fin service - tid er jo penge som de også fremhæver i artiklen.

Dog undrer det mig at de lancerer siden nu og først tilbyder at levere om en måned - burde det ikke være klart når man "åbner" butikken?

Med venlig hilsen
Bjarke

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Skrevet kl. 20:31
Jeg har slet ikke lagt mærke til at de ikke kan levere endnu... Hmm.. det er da knap så god service.

En af de ting jeg lagde mærke til var at der var utrolig mange varer der ikke var billede på... og det mener jeg der bør være sådan et sted :-)

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 20:50
Dato: 7/6/2006 8:10:29 PM
Forfatter: Bekhoj
Dog undrer det mig at de lancerer siden nu og først tilbyder at levere om en måned - burde det ikke være klart når man 'åbner' butikken?

Et kvalificeret gæt er nok at det er på den anden side af industriferien, som pr udgangpunkt er en død periode. Men så har man jo også en måned at skrue forventningerne op i ikke? :D

Vil da lige tilføje at det er en utroligt indbydende shop - ser virkeligt godt ud!
Fra Århus C
Tilmeldt 16. Jun 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 21:12
Kvalificeret svar ja - men det hjælper nu ikke på min forundring over hvorfor man lancerer et produkt der ikke er færdigt. Jeg går jo heller ikke ud på stranden idag og siger at jeg sælger store soft-ice til 5kr imorgen.

Men nok om det :) De kan selvfølgelig have økonomien til en god reklame kampagne og få startet biksen på den måde :)

Iøvrigt en rigtig flot og indbydende side ved første øjekast.

Med venlig hilsen
Bjarke

Tilmeldt 8. Jul 06
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 21:02
Hvor genialt, jeg HADER at handle ind, det tager 100 år, og jeg få altid en ny medarbejder, og det er i forevjen ikke tiden man vælter mest i med 2 små børn, og firma start.

Mange hilsner

Jennifer

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Skrevet kl. 21:08
Ja ikk!!!
Jeg arbejder i butik til dagligt (starter igen 4. september efter 8 måneders barsel) og har først fri kl. 18 og så er det bare så surt at skulle stå i kø i supermarkedet! jeg synes jeg er sent nok hjemme i forvejen!

Og jeg satser da på at jeg får rigeligt at se til i min fritid nu hvor jeg er igang med at starte op... (har lige fået mit CVRnummer... weee...) og min datter tager jo også en del tid i min kalender.. så jeg tror faktisk at pengene er godt givet ud... dog håber jeg de har tænkt sig at udvide sortimentet lidt, for eller skal jeg alligevel afsted til købmanden :-)

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 21:11
ISO etablerede en sådan ordning for flere år tilbage i København men stoppede ordningen, da det var en underskudsforretning for dem. Det kan være at de var for tidligt ud og at ideen var for ny den gang. Jeg var ansat i et lille firma, hvor vi brugte ordningen.

Hilsen Jakob

Tilmeldt 8. Jul 06
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 21:19
Et kæmpe stor tillykke fra mig, det er bare kanon, ja så få du godt nok travlt, sige til hvis jeg skal hjælpe

Ja jeg tror at når man er på overlevelses stadie som man nogen gang er, undvære man det de ikke har, jeg håber da at det vil være en god ide, jeg har allerede meldt mig til det.

Mange hilsner

Jennifer Jensen

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:28
de levere ikke engang i Esbjerg, Danmarks 5 største by......hmmm
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)