Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ATM Engros webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer,

Så er min nye webshop klar. Håber jeg kan få noget konstruktivt kritik. Skal dog tilføje den er i opstartsfasen og at varenumrene og varerne er klar omkring august. Håber selvfølgelig mange aminoer vil benytte sig af den, er totalleverandør til firmaer, rengøringsselskaber og fastfood branchen.

Lad mig få noget konstruktivt kritik ;)

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 15:46
Bryder mig ikke om "ca. 3-4 dage". Enten er det ca. 3 dage (læser det
som højst 5 dage), ca. 4 dage (læser det som højst 6 dage) eller 3-4
dage (læser det som højst 4 dage).

Jeg synes, det ville være meget bedre, hvis der blev angivet et højst antal dage.

Tilmeldt 22. May 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 17:30
Hejsa

Flot butik og godt design, dog kan jeg ikke li den røde farve som varen er skrevet med når den ligges i kurven, den er meget utydelig syntes jeg.

Jeg syntes også at der skulle være en synlig kontakt adresse (Mangler CVR nr.) uanset hvilken side man er på, hvis jeg som kunde havde fundet en vare jeg godt kunne tænke mig at købe hos dig, men lige vil spørge om noget vil jeg være ked af og blader fra siden for at komme til kontakt siden og tilbage igen til varen, så er jeg stået af.

Ellers en flot side.

Bedste hilsner  Allan

VVS artikler fra www.hedestoker.dk Kvalitet og god service.

Tilmeldt 23. Jan 06
Skrevet kl. 18:16
Hej igen,

Tak for jeres svar, der står nu 5 dage, end of story ;)

Hvad mente i med den røde farve i indkødbskurven? Hvad vil du ellers foreslå?

Desuden så forstod jeg ikke Allan, og hvad du mente med at du ikke kunne komme tilbage?

Den er ikke færdig udviklet endnu. Så endelig... Masser af kritik.

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 18:39
Hejsa!

Fin side.. men desværre kan jeg ikke se hele siden uden at skulle scrolle til højre.

min skærm stopper ved den fane der hedder fragt og levering. Jeg kan kun se oredet fragt.. også må jeg lige scrolle for resten.

Dog lader det til at det kun er forsiden der har det problem :-)

MVH mette

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Tilmeldt 22. May 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 18:50
Hejsa

Jeg ved ikke hvilken farve du skal bruge men den røde passer ikke så godt syntes jeg.

Har lige lavet et link hvor jeg har uploadet et billede af hvad jeg mener: http://www.hedestoker.dk/content/farve.bmp

Jeg kan godt komme frem og tilbage det er ikke nogen problem, men jeg syntes ikke at det er praktisk at man skal væk fra siden med varern hvis det er for at ringe og forhøre om et eller andet vedr. produktet.

Jeg har også lidt problemer med at jeg skal scroole lidt på nin skærm.

Mvh Allan

VVS artikler fra www.hedestoker.dk Kvalitet og god service.

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 20:25
så har jeg lidt..

under varegrupper, ville jeg ikke starte med diverse... slut med den gruppe og helst slet den for hvorfor skulle man trykke på diverse...

der hvor der står Rengørings og engangsartikler - billigst på nettet!   der kan du meget vel have gode tilbud osv..

og pas nu på med billigst ..  er du billigst af alle på rengøringsartikler?

i indkøbskurven  hvad er total est. ?

TOTAL EST.

975,15 DKK

live hjælp tja jo hvorfor.. kan de ikke bare ringe så kan du også sælge dem noget mere og få en personlig kontakt..

jeg handler selv hos lomax.dk og de har det her rabat system det virker bare så man spare bonus op det elsker vi danskere.. det skulle du overveje.. + fragtfrit ved 500

bare min mening..

ellers pænt nok site

Tilmeldt 23. Jan 06
Skrevet kl. 01:06
Hej med jer,

Tak for jeres svar, det sætter jeg pris på. Ja, der mangler lidt. Total est det er det totale beløb, der mangler at blive tilføjet moms. Desuden så sætter jeg adressen nederst også, men det bliver først efter d. 21.07.06. Varegrupperne er sat tilfældigt op, de skal redigeres og sættes relevant op.

Hvordan får jeg skærmen således man ikke behøver at scrolle?

Når jeg siger billigst på nettet, så mener jeg at rengøringsartikler generelt er billigst at købe over nettet, ikke noget med ATM Engros etc. Bare at det generelt er billigere at shoppe rengøringsartikler på nettet.

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 08:46
ok bare der ikke er nogle af konkurrenterne der tror du mener at du er billigst på nettet sådan opfattede jeg det.

når men prøv at fjerne to af de fire varer du har på forsiden det er nok det der gør siden for bred og derved skal man scrolle

Tilmeldt 23. Jan 06
Skrevet kl. 16:10
Hej med jer,

Så er jeg tilbage fra ferie og er næsten færdig med min webshop. Mangler lige at opdatere med et par få produkter. Men ellers er den næsten færdig og jeg har taget alle jeres anbefalinger til overvejelse, bortset fra min indkøbskurv - der mangler jeg at lave lidt færdigt endnu.

Men hvis nogle af jer lige gad kigge den igennem og se om den er blevet bedre, mere overskuelig osv. Desuden kunne jeg også tænke mig at høre om hvad I synes om mine produkter og priser, om jeg er konkurrencedygtig.

Sidst, men ikke mindst, så ville jeg høre om nogle gode råd mht. markedsføring på nettet. Husker at der var et medlem der havde en portal man kunne blive medlem af og hvor man så blev optimeret eller noget i den retning.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)