Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kan jeg få problemer med cvr registrering på privatadressen uden kommunens tilladelse?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må så sige at prisen ikke nødvendigvis er proportional med kvaliteten men det ved du også godt. Jeg har selv en baggrund fra de store "dyre" revisionsvirksomheder men jeg må sige at jeg i den senere tid har set et par eksempler rådgivning m.v. udført af disse som er direkte mangelfuldt ligesom man tit er ved at falde ned af stolen når man ser hvad folk har givet for stort set ingenting. Det skal så retfærdigvis siges at jeg da også har eksempler på det modsatte, og fejl, hvad det så end er, er der ingen som kan sige sig fri for.   

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :

fyr den af.. boligforeningerne har sagt no problem! cvr er noget man bruger (skal) når man tjener over 50000kr altså det er ikke et krav at man har et cvr nr for at drive virksomhed..

hvad angår import regler så skal du godkendes hos eogs da der fra statens side skal være styring med hvad der kommer ind og hvor meget (sådan ca)

udfyld blanketten. og fyr den af. ;-)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)