Sundhedscenter i storkøbenhavn med alternativ behandling, detox-rum og bevægelse.Målrettet alternativ behandling - for dig der vil dig selv det bedste!Et sjælfuldt detox-stille-rum for alle sanserne.Her er : tid til dig, varmt, musik, duft. Du er fx. inden en beh. eller som le di etbehandlingsforløb. Du kan købe en kop te eller læse en selvudviklingsbog.Et rum til bevægelse - dans, yoga og pilates. Hererfokus på velvære og selvudvikling.5 behandlingslokaler med fx. massage, coaching, healing, psykoterapi og kostvejledning.evt. også foredrag og workshops.
Vi skiller os ud fra andre centre således:Den alternative del er velformuleret og vi har et overordnet mål i centret.Stemningen er varm og u-stresset.Det er wellness og seriøs behandling.Sanserummet er helt unikt og trækker kunder til som betaler for bare at være der!Økonomi:Indlejere får tilbudt: PR, visitkort, kunder, personlig og faglig udvikling via møder mhp udvikling af SC og supervision på behandlinger / undervisning mod husleje og 30 % på behandlinger. Jeg er en kvinde på 33 som har arbejdet i det etablerede sundheds system som Fysioterapeut i 8 år. Jeg er også uddannet shiatsumassør og kropsorienteret psykoterapeut og ønsker at starte mit eget, baseret på mange overvejelser om det etablerede sundhedsystem i Danmark.
|
Sundhedscenter, alternativt
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)