Har du et budskab til iværksætterne i Storkøbenhavn? Jeg har skrevet en lille iværksætterhåndbog, som indeholder det bedste fra Franciskanerseriens Iværksætterord og Kørselsbogen. Altså en praktisk anvendelig bog med information, links, ordforklaringer, kørselsregnskab, kalender mv. Den skal være på gaden omkring 1. april. Bogen vil jeg gerne sende ud til alle, der starter virksomhed i Storkøbenhavn i 2009. I alt 5.000 personer. Jeg er sikker på, at den vil blive vel modtaget. Den post, nye virksomheder får i øjeblikket, er vist ikke så spændende og består mest af tilbud om fra rådgivere. I bogen vil jeg reklamere for Regnskabsskolens kurser, men der er også plads til andre virksomheders tilbud. Hvis du gerne vil i kontakt med nye virksomheder i Storkøbenhavn, er det måske en idé at være med i Iværksætterhåndbogen 2009? Jeg vil sprede annoncerne over forskellige brancher, og mit eget netværk af bogholdere, revisorer og lønsystemer dækker den del. Men kommer du fra en anden branche med et godt tilbud til iværksættere, så send mig en mail på as@regnskabsskolen.dk, så sender jeg dig yderligere information om priser. (Til moderator: Er det OK med denne kategori, jeg var i tvivl. Eller er der så meget salg i det, at jeg skal flytte til "Jeg har et tilbud til dig"? I så fald beklager jeg ulejligheden og beder dig flytte det for mig.) |
Iværksætterhåndbogen 2009 (til iværksættere i Storkøbenhavn)
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)