Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PBS indløsningsaftale til Dankort

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Har bestilt en aftale hos PBS og fik svar at det tager ca 20 dage at få den behandlet.

Kan det virkelig passe?

Nogle der har fået lavet een som kan fortælle hvor lang tid det tog for dem?

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været ude for at det har kunnet tage en hel månedstid eller mere :-)

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Micahel

Det er meget forskelligt, men over det sidste halve år har vi oplevet at alle vores kunder får en god og hurtig behandling af deres ansøgninger og du har selvfølgelig også selv mulighed for lige at forhøre dig hos dem og evt. spørge om du kan få en ekspress behandling. Men husk at have din egne ting i orden så som at have lavet korrekte handelsbetingelser, opsat nogle test produkter, kontaktinfo med CVR NR. og logo af betalingskort mm.

Lige i øjeblikket er det klart min opfattelse at det går hurtigt.

Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene.

 

Jeg tror måske jeg prøver mig med en EXPRESS behandling, for 20 dage er lige i overkanten synes jeg godt nok ;)

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

pt har de over 30 dages leveringstid var det sidste jeg hørte... min udenlandske kreditkort indløsningsaftale kører lige nu på dag 40 og er stadigvæk ikke kommet igenenm... og alting er kørt efter bogen med rigtige informationer...

man skulle jo tro at de kunne ansætte et par ekstra medarbejdere.. eller er de nervøse for finanskrisen eller noget... rub dog neglene... ihhh!!

 

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

og lige en bemærkning til det, så er der mange der siger, at man bare skal ringe derind og rykke.. det får det hurtigere igennem... det hjalp måske i gamle dage.. ikke længere.. jeg har ringet derind hver eneste dag de sidste 2 uger... stadig ingen hurtiger proces.... 

Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmm, det er sgu ikke iorden med den behandlingstid.

 

Utroligt at de kan gøre det, de må da miste mange kunder på det, og så nok ikke alligevel da der jo ikke rigtig er en anden vej uden om hvis man ønsker dankort.

 

SUK

monopol helvede

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

PBS har ikke monopol på Visa/MasterCard betalinger i Danmark - så check nogle af den andre udbydere der kan gøre det.De har monopolet på Dankort, men det er også det eneste.

Mvh.

Jacob Koch

www.cardcashmanagement.com

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)