Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kræver postdanmark moms?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Terkel ved ikke om du misforstår mig...men du kunne godt lade dig momsregistrere frivilligt selv om du f.eks.

kun omsatte for 1 kr...........det var sådan den skulle forstås!*S*

Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 00:11

Ja, det ved jeg.. Men så skyder jeg da mig selv i foden da jeg jo skal betale 25% moms af mine indkøb og kræve 25% i moms af mine salg. Altså højere indkøbspris og dyrere salgspris = mindre salg...

Hvis jeg skulle være så heldig at nå en omsætning på 50.000 registrerer jeg mig frivilligt - med glæde :)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:16

Du skal beregne en erhvervelsesmoms på 25 % af toldværdien. Denne moms kan du dog trække fra ligesom momsen på varer, du køber hos en dansk virksomhed. Så der er ikke tale om du skal moms af dine indkøb....

Tilmeldt 16. Feb 09
Skrevet kl. 15:55

Hej igen.

Ville da lige opdatere. Jeg skulle ikke betale en eneste krone til Post Danmark.

Mvh

Michael

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 17:20

Hvis du er importørregistreret betaler du aldrig ved modtagelsen af varerne - der kommer en regning senere. Og de beløbsgrænser du refererer til gælder kun private køb, og det er der jo ikke tale om, når det er en virksomhed. Her skal du ALTID betale told og moms + fortoldningsgebyr, uanset beløbets størrelse.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:49

Ja..bare rolig...regningen skal nok komme!*S*

Tilmeldt 16. Feb 09
Skrevet kl. 18:04

Kirsten E:

Hvis du er importørregistreret betaler du aldrig ved modtagelsen af varerne - der kommer en regning senere. Og de beløbsgrænser du refererer til gælder kun private køb, og det er der jo ikke tale om, når det er en virksomhed. Her skal du ALTID betale told og moms + fortoldningsgebyr, uanset beløbets størrelse.

Det var lige præcis det svar jeg skulle have brugt i går :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:07

Det er skam ikke sikkert.

Du oplyste jo ikke i går, at du havde konto hos SKAT!*S* 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)