Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af webshop

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 10:40

Super svar igen Joachim :) Mange tak for det..

Jeg syntes det der SMBA lyder rigtig interessant, det må jeg lige få læst godt igennem :)

Tak.

Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Skrevet kl. 10:58

Det lyder jo næsten for godt med det der SMBA, bare man er 2 om det kan man bruge SMBA, og der er faktisk ingen ulemper, udover man ikke ville kunne låne penge pga man ikke kan stille sikkerhed med sit firma.

Så kæresten og jeg kan faktisk ret frit oprette vores firma med SMBA, og så er vi godt igang allerede, og det vil kun kunne gå udover det vi har sat i firmaet.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 11:06

Johnny:

Det lyder jo næsten for godt med det der SMBA, bare man er 2 om det kan man bruge SMBA, og der er faktisk ingen ulemper, udover man ikke ville kunne låne penge pga man ikke kan stille sikkerhed med sit firma.

Så kæresten og jeg kan faktisk ret frit oprette vores firma med SMBA, og så er vi godt igang allerede, og det vil kun kunne gå udover det vi har sat i firmaet.

Hej Johnny,

Før du kaster dig ud i noget SMBA, så læs f.eks. dette glimrende blogindlæg, som opremser fordele og ulemper: Stifte SMBA

Og her er en uendeligt lang debattråd mellem fortalere og modstandere af en SMBA-model.

Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:33

Hej Johnny

Vi tilbyder webshops inkl hosting, telefonsupport, egen hjemmeside og webmail for 249,-/md

Du kan læse mere på www.virkpaanettet.dk

PBS koster 1000,-/år for dankort og visa dankort aftale

mvh, Lisbeth - www.virkpaanettet.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Skrevet kl. 11:36

Mange tak for de links, der er en del læsning ja :) Vil straks gå igang med at få det hele læst.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 11:40

Lisbeth A:

PBS koster 1000,-/år for dankort og visa dankort aftale 

Husk lige, at det også koster 3.500 kroner i oprettelse af indløsningsaftalen hos PBS...

Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Skrevet kl. 11:45

Oh, godt du siger det :) må lige få skrevet ned ;)

Tak.

Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:06

Der var nu ikke noget gebyr, da vi indgik aftalen ifm vores egen webshop, men det varierer fra år til år, hvad de forlanger.

Der er selvfølgelig div. transaktionsgebyrer oveni den årlige omkostning, som man kan læse om hos PBS.

Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Skrevet kl. 12:08

Ja sad og læste om transaktiongebyr, de er nu heldigvis ikke urimlige syntes jeg :)

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)