Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af privat firma

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Mar 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg ønsker at oprette et privat firma. Jeg har et produkt jeg ønsker at sælge. Derfor vil jeg vide, hvilken fremgangsmåde jeg skal benytte for at stifte et firma, og hvor meget det koster?

Mange tak

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 14:06

Hvis du ikke har prøvet det før ville jeg råde dig til at få noget rådgivning, inden du springer ud i det.

Se mere på startvaekst.dk hvor du også kan få gratis rådgivning Smile

Du kan oprette enkeltmandsvirksomhed her: virk.dk

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Skrevet kl. 14:07

Det ville desuden hjælpe lidt med rådgivningen, hvis du skriver lidt om hvad det er for et firma du vil oprette og hvilket produkt du vil sælge. Skal det være i en butik eller en webshop osv.. Cool

Tilmeldt 2. Mar 09
Skrevet kl. 14:29

Jeg har i øjeblikket tænkt mig at være leverandør til mellemstore virksomheder. Vil til at starte med holde produktet for mig selv :P Men det er i forbindelse med mad. Skal det da godkendes af nogen ?

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Skrevet kl. 14:36

Ja, så mener jeg bestemt det skal godkendes af fødevarestyrelsen eller andet.

Jeg vil klart råde dig til at gribe knoglen og ringe til et vækstcenter i nærheden af dig og aftale et møde.
Der er mange ting der skal være på plads i forbindelse med opstart af virksomhed der har med fødevarer
at gøre. Så gør dig selv den tjeneste at få noget rådgivning og ikke kun tips her.. Smile

Tilmeldt 2. Mar 09
Skrevet kl. 18:43

Er der nogen der ved hvordan det foregår med at få et produkt godkendt af fødevarestyrelsen?

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 18:47

Hej Pools

Det er heller ikke bare lige. Syntes du skal lave en forretningsplan og

arbejde efter den. Så tag et skridt ad gangen og få gerne en mentor med

dig.

Tilmeldt 2. Mar 09
Skrevet kl. 18:51

Jeg er helt nybegynder, så forretninsplan er ikke noget jeg i øjeblikket har styr på. Jeg har et produkt der kan fjerne dårlig lugt i køleskabe. Jeg har tænkt mig at kontakte fødevarestyrelsen, og derved få videre information. Herefter har jeg tænkt mig at kontakte virksomheder, som måske kunne være interesseret i at købe mit produkt i forbindelse med videre salg.

Tilmeldt 2. Mar 09
Skrevet kl. 16:31

Er der nogen der ved hvordan man skal gribe sådan noget an. Med hensyn til godkendelse af produkt osv. ?

Mange tak

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)