Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mine varer i en butik??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vanløse
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey amino land

Har fået kontakt til en som måske er intereseret i at sælge mine smykker i hendes butik (primært ure og lign.)

Så er mit spørgsmål bare - hvordan gør man lige det? Køber hun de varer hun vil og sælger videre til en pris hun selv fast sætter eller stiller jeg op i butikken og hun får procenter af det som bliver solgt? Og hvis ja hvor mange procenter er rimeligt?

Hvad er den bedste løsning for mig?

Se min side her http://www.hilstroms.dk/

Maria

 

 

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria.

Hvis jeg var dig, ville jeg lave en forhandleraftale med damen.
Hun kan så evt. "ind"købe smykkerne til en billigere pris, som du fastsætter i form af procent ifh. til dine vejledende priser.

Hun bør selvfølgelig forholde sig til de vejledende priser, som er på din hjemmeside. (fairtrade)

Husk at få skrevet ned og ikke kun mundligt. En advokat kan være en idé.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Maria Hilstrøm Andersen:
Køber hun de varer hun vil og sælger videre til en pris hun selv fast sætter eller stiller jeg op i butikken og hun får procenter af det som bliver solgt?

Jeg vil anbefale dig at du for hver enkelt produkt du har en indkøbs pris (det som butikken skal betale for dit produkt), som dækker dine omkostninger ved produktion af smykket + lidt ekstra så du har en fortjeneste på det. (ellers er der ingen ide i at sælge det)

Så giver du hende en vejl. udsalgs pris. som sikrer hende xx antal % i avance

ex.

indkøb 52 kr ( for butikken)

udsalg 130 kr (pris for kunden som køber dit produkt fra butikken)

= markup på 2,5 hvilket giver en avance på 50% for butikken som sælger dine produkter

Og hun skal selv kunne bestemme hvilke ting hun vil købe, med mindre i laver en aftale om at hun får det hele i kommision og først betaler for produkterne når de er solgt, og ombytter dem hun ikke sælger.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)