Udover en server, så mangler Amino også en kærlig mor. Der er alt for mange fejl på Amino og jeg kunne også hammer godt tænke mig udvikling af lidt nye services i forbindelse med Amino. Indtil videre er det Daniel fra SPAMfighter, der i sin fritid har hjulpet til, men jeg kan ikke blive ved med at trække på hans hjælp. Så derfor har jeg brug for en person der har de fornødne evner og lidt tid til overs. Det primære er at holde Amino i luften, jage ideal bb for de fejl der er og afhjælpe det der kan afhjælpes. Efter det vil det være super med lidt forskellige nye tiltag, men det kan vi diskutere hen ad vejen. Amino kører på en Windows 2003 Server og en MS SQL. I nær fremtid ser jeg gerne Amino opgraderet til .net udgaven af ideal BB. Så personen skal ikke være Microsoft sky :-) Jeg vil tro at opgaven vil tage 2-3 timer om ugen, men sikkert lidt mere i starten. Daniel har lovet at sætte personen grundigt ind i opgaven og han vil gerne svare på spørgsmål hen ad vejen. Personen der tager opgaven, skal langt hen ad vejen se det som en spændende opgave og dertil se en mulighed for at promovere sin egen forretning. Kan man holde Amino kørende og videreudvikle sitet, så er der ingen tvivl om at det kan give opgaver hos andre Aminoer. Dertil vil jeg selvfølgelig gerne betale penge for det, men jeg kan ikke nærme mig normale konsulent lønninger. Så hvis du elsker Amino, har styr på B. Gates software, kan se en mulighed for at promovere din forretning og dertil have lidt lommepenge, så fortæl her eller pr. mail: martin@thorborg.dk om det er noget for dig og hvad du kan forestille dig at lægge i det. Dbh Martin |
Dato: 7/3/2006 9:52:35 PM
Forfatter:Martin ThorborgI nær fremtid ser jeg gerne Amino opgraderet til .net udgaven af ideal BB. Så personen skal ikke være Microsoft sky :-)
Jeg håber ikke, at det bliver implementeret, før det er testet med Firefox, så os der benytter andet end Microsoft-software også kan være med på Amino fremover.