Hejsa, Jeg har de seneste år leget en del med søgemaskineoptimering i forbindelse med en side omkring en interesse jeg har. På siden har jeg placeret Adsense reklamer som så skulle dække udgifter til webhotel og domæne. Med tiden er siden nu blevet så populær, at indtjeningen mere end rigeligt kan dække udgifterne og jeg kan ikke længere kan køre indtjeningen fra reklamerne som B-indkomst, derfor vil jeg nu oprette et selskab hvor jeg kan drive sidens aktiviteter fra. Jeg har læst og forhørt mig lidt omkring oprettelse af et Aps, og har læst mig til at man kan få vurderet sin kode (siden) og bruge dette som startkapital (125.000). Er der nogen der ved hvordan sådan en vurdering foregår? Er det f.eks. x antal måneders overskud der udgør værdien eller hvordan? Og er der nogen der har en ide til hvad det vil koste at få en revisor til at foretage vurderingen? Når vurderingen forhåbentlig er på plads, hvad vil det så koste at få en advokat til at ordne papirerne i forbindelse med selskabet? Og endelig hvilke udgifter kan man regne med at have på en revisorer i løbet af et år? (jeg forventer forholdsvis få poster i et eventuelt regnskab). Med venlig hilsen |
Har du brug for hjælp til dit regnskab? Så lad Ageras give dig 3 gode og uforpligtende tilbud lige her.