Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spark r** med en Personlig Clairvoyant Uddannelse!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 23:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil være clairvoyant, og gerne vil være rigtig dygtig, så har du nu muligheden for at få en personlig clairvoyant uddannelse hos mig.

Fordelen ved en Personlig Clairvoyant Uddannelse i forhold til en hold uddannelse er følgende:

- Du får mere tid, da du er den eneste elev. Det gør din undervisning grundigere da vi udelukkende fokuserer på DIG! Du får simpelthen lært mere i sidste ende.
- En Personlig Clairvoyance Uddannelse er fleksibel ift. holduddannelsen, da vi to indbyrdes selv fastsætter de dage og tidspunkter vi vil mødes. Du slipper altså for at skulle møde op på nogle fastsatte datoer.
- Du kommer med på messer og hvor du lærer branchen og håndværket at kende på nærmeste hånd. Bl.a. kommer du til at lave clairvoyance på mennesker der kommer op til os for at få en clairvoyance.
- Du kommer med ud på pladser hvor det med sikkerhed spøger, og hvor der går hvileløse sjæle rundt. Her lærer du en anden side af branchen at kende, du vil lære hvordan du hjælper en sjæl over på den anden side, og du vil lære at beskytte dig mod angreb fra aggressive ånder.
- Du vil få mere tid til alle de praktiske øvelser, da du er min eneste elev.
- Du lærer at skære igennem mængden af clairvoyante der findes, og at fremhæve dig selv. Med andre ord lærer du at leve af din profession.
- Du vil møde mange af branchens absolutte dygtigste clairvoyante, og nogle af dem vil også blive din gæstelærer.

Det er blot nogle af de fordele der er ved den Personlige Clairvoyant Uddannelse…

Når du er udlært, vil du kunne måle dig med selv de bedste clairvoyante.
Det har du mit ord på!

Normalprisen for en Personlig Clairvoyant Uddannelse er HELE 95.500 kroner!
I år har jeg besluttet at du får din Personlige Clairvoyance Uddannelse for KUN 29.995 kroner.

Du sparer altså over 65.500 kroner!

Dette er markedets længste og mest grundige clairvoyant uddannelse, på over 700 timer fordelt over 2 år, der skal hertil gennemføres mindst 50 clairvoyancer, 50 mail clairvoyancer og 50 sjælerejser.

Undervejs i uddannelsen vil der prøver, ligesom der vil være en afsluttende eksamen til sidst i uddannelsen.

Når du er udlært vil du altid kunne skrive mig en e-mail eller ringe til mig hvis du har spørgsmål.

Jeg vil meget gerne hjælpe dig til at blive en af de bedste clairvoyante, du skal bare tage springet.

Når det kommer til betalingen er jeg meget fleksibel, og vi kan sagtens dele betalingen op over mange måneder, så alle kan få råd til denne uddannelse.

Du er velkommen til at skrive en e-mail til mig på Dimitri@DimitriHardorff.dk.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)