Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Medieblog for iværksættere - reklame - sparring - tips

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er faktisk mit første indlæg, men langt fra det sidste. Jeg er blevet bidt af en vild amino ånd, og Martin hvis du læser dette: tusinde mange tak for den motivation, inspiration og ideerigdom du giver videre.

Nå men nok om det. Jeg har arbejder i øjeblikket hårdt for at få et mediehus op og stå der skal fokusere mest på iværksættere og deres udfordringer. I den hendseende har jeg oprettet en Medieblog for iværksættere hvor jeg løbende vil angribe marketing, kommunikation, reklame og udfordringer set fra en iværksætters synspunkt.

Mediebloggens første indlæg:

Velkommen til finanskrisen - hvad gør vi?

"I første udgave taler vi om hvad finanskrisen gør ved muligheden for iværksætterne. Det handler om at handle fornuftigt, tage chancer og ikke krybe i flyverskjul. "

Jeg arbejder også på at få noget seriøs sparring op og køre for iværksættere der har udfordringer, ideer eller spørgsmål angående kommunikation, identitet, branding eller reklame. Jeg kalder det tmSPARRING. Det vil løbende blive udbygget med flere funktioner. Det er lowtech i øjeblikket men man skal starte et sted.

tmSPARRING

Tak til alle AMINO'er fordi nu er jeg endelig kommet ud af starthullerne. Det har været i gang i 5-6 år, men det virker som tiden for mig at gøre noget ved det (endelig) :)

Med Venlig Hilsen

Karsten Lund

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillader mig lige at bumpe tråden. Havde regnet med lidt feedback, eller diskussion :(

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)