Hej alle Amino''er Jeg fik i fredags pålagt opgaven at sælge 1.500 DVD film som blev leveret på mit kontor. Er der nogen der har en idé om hvem og hvordan man skal afsætte alle disse film. Vi taler om 100 stk. af hver af følgende DVD film - i alt 1.500 stk. Prisen er kr. 18,00 inkl. moms ved køb af alle filmene + evt. fragt. Haloween 4, Gyser, Donald Plesence Haloween 5, Gyser, Donald Plesence Two Hands, Action, Heath Ledger Dusørjægeren, Action, Rutger Hauer The Gate, Gyser, Stephen Dorff Det store wild west show, Western, John Wayne The Waxmask, Gyser Stendal Syndromet, Gyser House 3, Gyser, Lance Henriksen Hawkens Breed, Western, Peter Fonda Once a theif, Action Hells Angles on wheels, Biker, Jack Nicholson Black Jack, Action, Dolf Lundgren Artic Blue, Action, Rutger Hauer Tenebre, Thriller, John Saxon Efter sigende skulle der være flere på vej. Jeg håber der er nogen der kunne være interesseret i at hjælpe med gode råd eller eventuelt køb. Jeg kunne sagtens forestille mig, at filmene kunne videresælges til kr. 35 - 40,- pr. stk. til bl.a. markeder o.l. Ser frem til at høre fra jer. Med venlig hilsen Kim Soelberg T. 3177 3394 |
- Oprette en webshop
- Tage på loppemarkeder.
- Tage rundt til forskellige skoler og sælge dem der (nok bare først efter sommerferien :p hehe).
- Sælge dem til allerede eksisterende butikker (Selv om jeg ikke tror de har den store interesse i dem :/, men prøv da).
- Finde et sted i en større by som KBH, og stil en bod op med DVD film (Kan man ikke det hvis man søger om tilladelse?).
- Hmm.. Gå rundt som dørsælger (nok liiiidt en dum idé.. Slet den :p )..
Tror lidt det var mine ideer, men skal da nok sige til hvis der kommer flere :D