Har forøgt skrive et salgsbrev, bl.a. til grundejerforeninger, men er ved at løbe tør for brandstof. Hvis du skulle få et brev som dette ind af døren ville du smide det ud straks eller..... syntes selv at hver gang jeg ændre noget bliver det bare værer. Jeg ville blive meget, meget glad for en smule feedback og meget gerne godt som skidt....
Grundejerforening Bestyrelsesmedlem Adresse Post nr. By
Fredericia d. xx.xx.xxxx
Vi tillader os at skrive til dem, da vi mener at have et tilbud i ikke vil være foruden.
Sanddal Service tilbyder bl.a. vinduespolering – udvendig såvel som indvendig – men er også kompetent i forhold til almen rengøring, vedligeholdelse af udendørs faciliteter som plænepleje, snerydning m.v.
Vi har god erfaring med at henvende os til grundejerforeninger i forbindelse med tilbud på vinduespolering og rengøring da vi kan give en mere favorabel pris, jo flere kunder vi har samlet i et område.
Medlemmerne i grundejerforeningen er naturligvis velkomne til at kontakte os direkte – vi vil blot gøre opmærksom på at vi kan tilbyde en lavere pris, såfremt vi bliver kontaktet af en større gruppe i et område.
Vi har vedlagt en lille stak reklamer til evt. uddeling ved næste grundejermøde.
For et uforpligtende tilbud kontakt: service@sanddalservice.dk eller tlf 30 288 288.
Vi glæder os til at høre fra jer.
Med venlig hilsen
Sanddal Service Jacob Nielsen
|
Ja, det ville nok ryge ud, for du har flere fejl i din overskrift
Men hvis du lige retter det "i" til "I" og "dem" til "Dem", så ser det straks bedre ud. Måske skulle du skifte "Dem" ud med "jer", når du nu skriver "I" længere henne.
Samtidig kunne du måske gøre overskriften lidt mere kontant ved at droppe "mener", så der står "Vi skriver til jer, da vi har et tilbud I ikke kan undvære". Dette vil dog nok have den effekt at nogle tænker "nånå, det er lidt for smart det her", og så ryger det ud. Det må du lige overveje.
Jeg synes det er meget smart at du har en overskrift hvor du faktisk ikke fortæller hvad det er man ikke kan være foruden. Så får man da lyst til at læse videre. Læser man ikke videre er det sikkert fordi man ikke er interesseret i noget som helst, ikke har tid eller bare er sur på alle de uopfordrede reklamer.
Måske burde du skrive noget med at "vi ringer til jer om et par dage for at tage snak om jeres behov, bla bla bla", så de ved at de kan forvente at snakke mere med jer om jeres produkt. Jeg ved dog ikke om dette vil være spild af tid, men du kan da prøve.
Generelt synes jeg dog det ser ganske fint ud. Du kunne
måske skrive lidt om hvad I har lavet før og skrive om tidligere,
tilfredse kunder, så de potentielle kunder får indtryk af at I er et
godt og pålideligt firma
Held og lykke med det!