Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ville du handle med mig, hvis du så dette?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Har forøgt skrive et salgsbrev, bl.a. til grundejerforeninger, men er ved at løbe tør for brandstof.

Hvis du skulle få et brev som dette ind af døren ville du smide det ud straks eller..... syntes selv at hver gang jeg ændre noget bliver det bare værer.

Jeg ville blive meget, meget glad for en smule feedback og meget gerne godt som skidt....

Grundejerforening

Bestyrelsesmedlem

Adresse

Post nr. By

Fredericia d. xx.xx.xxxx

Vi tillader os at skrive til dem, da vi mener at have et tilbud i ikke vil være foruden.

Sanddal Service tilbyder bl.a. vinduespolering – udvendig såvel som indvendig – men er også kompetent i forhold til almen rengøring, vedligeholdelse af udendørs faciliteter som plænepleje, snerydning m.v.

Vi har god erfaring med at henvende os til grundejerforeninger i forbindelse med tilbud på vinduespolering og rengøring da vi kan give en mere favorabel pris, jo flere kunder vi har samlet i et område.

Medlemmerne i grundejerforeningen er naturligvis velkomne til at kontakte os direkte – vi vil blot gøre opmærksom på at vi kan tilbyde en lavere pris, såfremt vi bliver kontaktet af en større gruppe i et område.

Vi har vedlagt en lille stak reklamer til evt. uddeling ved næste grundejermøde.

For et uforpligtende tilbud kontakt: service@sanddalservice.dk eller tlf  30 288 288.

Vi glæder os til at høre fra jer.

Med venlig hilsen

Sanddal Service

Jacob Nielsen

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 09:21

Ja, det ville nok ryge ud, for du har flere fejl i din overskrift Smile
Men hvis du lige retter det "i" til "I" og "dem" til "Dem", så ser det straks bedre ud. Måske skulle du skifte "Dem" ud med "jer", når du nu skriver "I" længere henne.

Samtidig kunne du måske gøre overskriften lidt mere kontant ved at droppe "mener", så der står "Vi skriver til jer, da vi har et tilbud I ikke kan undvære". Dette vil dog nok have den effekt at nogle tænker "nånå, det er lidt for smart det her", og så ryger det ud. Det må du lige overveje.

Jeg synes det er meget smart at du har en overskrift hvor du faktisk ikke fortæller hvad det er man ikke kan være foruden. Så får man da lyst til at læse videre. Læser man ikke videre er det sikkert fordi man ikke er interesseret i noget som helst, ikke har tid eller bare er sur på alle de uopfordrede reklamer.

Måske burde du skrive noget med at "vi ringer til jer om et par dage for at tage snak om jeres behov, bla bla bla", så de ved at de kan forvente at snakke mere med jer om jeres produkt. Jeg ved dog ikke om dette vil være spild af tid, men du kan da prøve.

Generelt synes jeg dog det ser ganske fint ud. Du kunne måske skrive lidt om hvad I har lavet før og skrive om tidligere, tilfredse kunder, så de potentielle kunder får indtryk af at I er et godt og pålideligt firmaSmile

Held og lykke med det!

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 09:36

Hej

Den første linie, og papiret er allerede på vej i papirkurven hos mig.

Der er noget TV-shop over en sådan tekstlinie, og hvilket firma har ikke et tilbud som kunderne ikke kan undvære, - hvis firmaet altså selv skal sige det.

At du har god erfaring med at henvende dig til grundejerforeninger, -  jamen hvad skal kunden dog bruge den oplysning til?

Kunne du forestille dig at reklamen fra supermarkedet indeholdt oplysning om at man havde gode erfaringer med at placere slikposerne oppe ved kasserne, fordi trætte forældre så vil give efter for børnenes plagerier?  Nej, vel.....

Ingen kritik uden et forslag, men hvorfor ikke få udformet de to måske tre skrivelser du har brug for i din virksomhed af en professionel tekstforfatter, med korrekte kommaer og ordstilling osv.  Sådanne breve kan jo bruges igen og igen i resten af firmaet levetid. Prøv at få et tilbud på det, jeg aner ikke hvad det koster, men hvis det er et par tusind eller sådan noget er de penge jo hurtigt tjent ind.

/Michael

Sanddal Service tilbyder vinduespolering – udvendig såvel som indvendig – men vi kan også klare almindelig rengøring, vedligeholdelse af udendørs arealer, græsslåning, snerydning m.v.

Vi henvender os til grundejerforeningen  fordi vi kan give en mere favorabel pris, jo flere kunder vi har samlet i et område.

De enkelte medlemmer i grundejerforeningen er naturligvis velkomne til at kontakte os direkte – vi vil blot med denne henvendelse gøre opmærksom på at vi kan tilbyde en lavere pris, såfremt vi bliver kontaktet af en større gruppe i et område.

Vi har vedlagt en lille stak reklamer til uddeling ved næste grundejermøde.

Fra Valby
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 390
Fra  Workflow Skrevet kl. 10:03

Hej Jacob

Jeg sidder som formand i en andelsboligforening og kan sige at breve af den type har en meget kort levetid.

Hvis dit brev skal have en chance for at overleve længere end tre sekunder, skal du - efter min mening - droppe brevformen og gå efter en meget flyer som serverer budskabet uden omsvøb. Stor overskrift, billeder, evt tilbud/priseksempel.

Vh Brian

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Skrevet kl. 14:02

Først tak for at i tog jer tid til at kigge på det

Det er kun en klade så i skal ikke være så bekrymret over tegnsætning og stave fejl. har lavet en omskrivning syntes i den er bedere?

Grundejerforening

Bestyrelsesmedlem

Adresse

Post nr. By

Fredericia d. xx.xx.xxxx

Vi tillader os at skrive til dem, da vi har et super tilbud til dem.

Sanddal Service tilbyder – Danmarks måske bedste service – trappevask, almen rengøring, vedligeholdelse af udendørs faciliteter som plænepleje, snerydning m.v.

Vi har god erfaring med at henvende os til grundejerforeninger i forbindelse med tilbud på diverse serviceydelser da vi kan give en mere yderst favorabel pris, grupper og forreninger uden at slægge på kvaliteten.

Vi tilbyder bl.a.

·         Spejlblanke vinduere.

·         Rene og indbydende trapper.

·         Altid nyslået græs og klippet hæk.

·         Snerydning inden arbejdstid.

·         Privat rengøring.

Når i kontakter os kommer vi ud, og i samarbejde med jer, laver vi en skriftelig plan over opgaver så alle er enige om hvad der skal ske.

Medlemmerne i grundejerforeningen er naturligvis velkomne til at kontakte os direkte – vi vil blot gøre opmærksom på at vi kan tilbyde en lavere pris, såfremt vi bliver kontaktet af en større gruppe i området.

For et uforpligtende tilbud kontakt: service@sanddalservice.dk eller tlf  30 288 288.

Vi glæder os til at høre fra jer.

Med venlig hilsen

Sanddal Service

Jacob Nielsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:24

Det ser stadig meget trist ud. Lav hellere en reklame med nogle farver på, og så et priseksempel, så har de noget at forholde sig til fra start af.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:37

Jeres strategi om at henvende jer til grundejerforeninger via brev er sikkert god nok. Et brev, som ser mere personligt ud kan sagtens have bedre effekt end en farvestrålende reklame - så prøv bare denne form af. I kan jo altid sende noget med farver og striber senere.

Jeg synes, du skal lave en fængende overskrift, der meget kort form fortæller, hvor jeres ydelse adskiller sig fra konkurrenterne. Vis, at I er noget HELT andet.

Når nu, I har erfaringer med at servicere hele grundejerforeninger, så giv dog en reference. Vi arbejder i dag for x-grundejerforening, som er meget tilfredse - ring gerne til NN og hør, hvad han mener om os.

Slut af med noget call to action. Hvad skal læseren gøre nu? Sig det i bydeform - og følg selv op, når han ikke har svaret i løbet af nogle dage.

Og så lige til slut:
Jeg er ikke god til at pudse vinduer, så det gør vinduespudseren for mig - måske skulle du have en professionel tekstforfatter til at skrive dit salgsbrev?

mvh Hans

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Skrevet kl. 19:40

Jeg har det bare sådan at en flyer/reklame ryger ud uden den store opmærksomhed, hvorimod et personlig stilet brev bliver læst om ikke andet så skimmet.

Jeg tror jeg vil pudse det sidste brev af og prøve at sende det ud og se hvad der sker.

I skal alle have mange tak for jeres tid

Ps. skulle i have brug for rengøring siger i bare til

Mvh

Jacob

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)