Er stadig rimelig ny til alt det her.. så skal lige høre jer. Jeg har for noget tid siden indsendt den udvidede selvangivelse, (tastselv) og indbetalt restskat .. så alt det burde være i orden, men jeg har jo os et årsregnskab? En del af det angav jeg jo i selvangivelsen.. men skal jeg egentlig indsende mit årsregnskab til SKAT os? .. (omsatte for under 300.000 i 2005). Kom lige til at tænke på det her på falderebet :/ |
Har indsendt udvidet selvangivelse.. men hvad mere?
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
Leder du efter en dansk aktie app? Se den bedste aktie app
Fristen er så overskredet nu, så det er nok en god idé at få det afsted inden de kaster dagbøder i din retning. Ovenstående tager udgangspunkt i de angivne oplysninger, og at jeg gætter mig til at du har et enkeltmandsfirma med et normalt regnskabsår. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Kan man indsende årsregnskab elektronisk på en måde? .. eller foregår det via brev? |
Som Anders siger skal der indsendes et regnskab ved siden af din selvangivelse. Der er dog sket nogle lovændringer, men så vidt jeg kunne forstå på mit skattecenter træder disse først i kraft fra næste år, hvilket så ændrer på hvem der skal sende et regnskab ind. Jeg mener den sidste frist for indsendelse af regnskab er 3/7, men undersøg det på skat.dks hjemmeside, de har en kalender for aktiviteter. Tror ikke det kan indsendes elektronisk. Tag eventuelt fra i Annette fra Inloco EDIT: direkte link til kalenderen, den er god i mange sammenhænge http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oID=335383&vID=0 |
Godt tip med kalendere, sidste frist er d. 3 i år .. phew :) Burde kunne få det ind til dem i morgen så! |
Det kræver selvfølgelig at du ikke har langt til dit skattecenter ![]() |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Tager chancen og poster det nu. Burde komme frem til tiden :) |
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)