Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der marked for denne side

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jul 06
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg kunne godt tænke mig lidt feed back på  

http://synshjaelpen.dk/

Og er der umiddelbart marked for sider som denne?

Jeg har ikke gennemgået siden for stave fejl mm.,  men  jeg er mere ude efter om I synes om ideen. men I må godt komme med gode råd til bruger venlighed.

På forhånd tak

MVH Niels

Fra Gilleleje
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 23:46

Kære Niels,

Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår konceptet. Hvis man skal betale dig for at gøre lejligheden klar til syn - kan man så ikke lige så godt betale udlejeren? Jeg ved ikke, hvad sådan noget koster, men jeg synes dine priser lyder voldsomt dyre.

Jeg synes idéen med at give tips til, hvad man som lejer skal være opmærksom på, når man skal klargøre sin lejlighed til syn, er fin. Men når det kommer til selve synsdelen, tror jeg ikke, at folk er villige til at betale for at få vurderet deres arbejde. Det er jo det, udlejeren gør ganske gratis.

Ikke for at tage pippet fra dig - men jeg tror, du skal arbejde lidt mere på konceptet.

Tilmeldt 23. Jul 06
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 06:12

Hej Synergisten

Mange tak for din tilbage medling,jeg har prøvet at beskrive neden for hvorfor. og ned du tager ikke pippet fra mig, jeg synes der er brug for en side som denne. til at hjælpe lejerene, jeg har ikke kunne finde en side der hjalp lejerene med at beskrive et syn.

Hele ideen er athvis tager dig som eks. du skal fraflytte en lejlighed og du vælger at male,gøre rent mm.  kort sagt gøre den klartil syn, og når dagen kommer til synet, men hvis synsmanden anser  at maler arbejdet ikke er ok, så skal du betale udlejer for at der bliver malet igen = spildt  arbejde og penge, ville du så ikke hellere betale en der kommer før synet og tjekker det, og dermed kan nå at rette op på det inden det rigtige syn, det samme gælder rengøring, min erfaring siger mig 9 ud 10 fraflyttere maler ikke godt nok når jeg har syne.

Min priser er også bare anslået priser, men jeg ved de ikke er helt ved siden af (fyn priser) men hvis jeg lavede en lejlighed klar til syn, er jeg sikker på at den ville have større chance for at blive godkendt til syn, end mange lejere, for mange gør det sjælden godt nok, som jeg har prøvet at beskrive på  under tips og tricks er der nogen punkter hvor "glemmer" at komme endten med rengøring eller maler arbejde.

hilsen niels

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)