Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selvangivelse i sidste øjeblik

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 05
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej i sommervejret,

Jeg sidder i sidste øjeblik og færdiggører selvangivelsen, og håber at kunne få svar på følgende:

1. Skal rubrikkerne 320 til 355 udfyldes når jeg samtidig vedlægger et revisorudarbejdet regnskab?

2. Min revisor har udarbejdet et bilag vedr. forkerte oplysninger på en af mine ejendomme, men har samtidig svaret JA i rubrik 166 (Er de enig i, at de anførte oplysninger om Deres ejendomme er fyldestgørende og korrekte)

Dette kan jeg ikke lige få til at hænge sammen, og jeg antager, at revisoren simpelten har tastet forkert - ?

Takker for hurtige svar .

Mvh

Claus 

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 17:45
Man kan atter se at det altid er en god ide at få det færdiggjort så man kan nå at tale med revisor, hvis man har spørgsmål inden indsendelsen (jeg blev lige nødt til at skrive det ).

1: Ja.

2: Det skal du spørge din revisor om. Det er jo ham, der har udfyldt det.

Hilsen Jakob

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 11:36
Revisoren indtaster jo ejendomsoplysningerne i sit program og laver en beregning af ejendomsværdiskatten. Den vil så i 9 ud af 10 tilfælde give det samme som myndighedernes beregning. Derfor er det næppe en fejl med det kryds.

og ja du skal også udfylde de supplerende oplysninger selvom du har indsendt årsregnskab.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)