Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kompetent krudttønde søger udfordringer og samarbejdspartnere

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 13
Fra  www.nuuru.com Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg spritny på Amino og her føles bare fedt!:o)

Jeg har tre kompetenceområder som jeg vil høre om der er nogen derude der vil samarbejde med mig omkring.

Jeg er grafiker og har erfaring indenfor bladproduktion og er i gang med 2 web design projekter for tiden. Der er blevet skåret kraftigt ned for aktiviteterne hos bladforlaget og ergo min indkomst så jeg søger noget grafisk udfrodring. Det kan være alt fra ja, bladproduktion til simpel DTP arbejde. Tiderne er lidt barsk og lidt beskedenhed må være på sin plads.

En passion jeg også har er smykkedesign. Er med i et galleri/værksted der hedder Iron Inc hvor jeg laver håndlavet smykker hovedsagligt i sølv. Jeg kunne dog godt tænke mig at sprede min vinger had det angår, så jeg søger en producent eller investorer der synes at mine smykker har potentielle til at blive båret af mange. Er du derude? Se dem på www.gaschau.com. Har i øvrigt også selv designet hjemmesiden.

Og til sidst og ikke mindst oversætter jeg også fra dansk til engelsk. Jeg har engelsk som modersmål, elsker det danske sprog og finder det meget spændende at sammenligne de to. Og jeg er god...;o)

Glæder mig til at høre fra alle jer og evt. Kommentarer og godt råd er meget velkommen.

På forhånd tak.

De bedste hilsner
Wilfred Gachau

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 18:03

Hej Wilfred.

Godt at se dig på Amino. Jeg vidste ikke at du også lavede smykker - men de er nu flotte.

Vi tales ved. :)

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra København
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 13
Fra  www.nuuru.com Skrevet kl. 12:04

Hey Michael

Hyggeligt også at se dig herinde...

Hjælper gerne med nogle opgaver hvis i har brug for det...:o)

Hygge..:o)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)