Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investorer

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Givskud
Tilmeldt 29. Nov 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 06:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen her inde der ved hvor man evt. kan finde investore til et projekt??

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 16:30

Hej Anita,

Der er mange muligheder, men hvilke der er de bedste er typisk et spørgsmål om dit projekts branche, type, kapitalbehov, udviklingsstadie etc.

Hvis du fortæller lidt mere om disse emner er det nemmere for os at hjælpe dig Wink

mvh Carsten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:42

Hej Anita,

Nu ved jeg stensikkert, at der er flere VC'ere der følger med her på Amino, men om de tilkendegiver sig selv ved jeg ikke =)

Ellers kan du prøve at tage fat i nogle af de størrere kapitalvirksomheder som seedcapital.dk o.lign.

Held og lykke

Dbh,Rasmus

Fra Givskud
Tilmeldt 29. Nov 08
Skrevet kl. 16:55

Carsten Jacobsen:

Hej Anita,

Der er mange muligheder, men hvilke der er de bedste er typisk et spørgsmål om dit projekts branche, type, kapitalbehov, udviklingsstadie etc.

Hvis du fortæller lidt mere om disse emner er det nemmere for os at hjælpe dig Wink

mvh Carsten

Tja jeg vil jo ikke sige for meget.. der skal jo ikke være andre der nupper mig gode ide.

Men jeg vil gerne åbne en butik med ALT til hunde og hundeejere... dertil skal der være mulighed for at komme og træne sin hund, enten på hold elle eneundervisning på fx agilitybane, flyball, lydighed, frisbee osv.

Det skal også være et sted hvor man kan få passet sin hund i mens man er på arbejde.. en slags børnehave...

Jeg VED at der er et stort marked for det... og jeg har alleder fundet det perfekte sted til det.

Jeg har regnet lidt på det og alt efter hvad jeg selv kan låne, så skal jeg bruge 500.000 kr. for at komme i gang.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:03

Anita Hoffland Simonsen:

Jeg har regnet lidt på det og alt efter hvad jeg selv kan låne, så skal jeg bruge 500.000 kr. for at komme i gang.

Jeg har da før hørt om banker der har lånt 500.000,- ud :-)

Fra Givskud
Tilmeldt 29. Nov 08
Skrevet kl. 17:13

Rasmus Scheuer-Larsen:

Anita Hoffland Simonsen:

Jeg har da før hørt om banker der har lånt 500.000,- ud :-)

også i disse tider??

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:24

Også i disse tider, men det har godt nok ikke været til iværksættere.

Og nej, det er bestemt ikke let i disse tider, men bestemt ikke umuligt. Men at det er svært at låne penge i banken afspejler sig også i mange investorere, de sidder også tungere på deres pengetank end tidligere.

Men det er sku bare om at klø på, og du kan intet tabe ved at lave en ordentlig præsentation og tage en snak med banken =)

Dbh, Rasmus

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 17:47

Jeg mener, ligesom Rasmus, at når der er et kapitalbehov på "kun" en halv mill. så er banker det bedste sted at starte.

Undersøg eventuelt mulighederne for at få et Kom-i-gang-lån. Disse lån udemærker sig ved, at Vækstfonden kautionerer for det meste af lånet, og det mindsker jo risikoen for pengeinstittutet (og dig). Se mere her: http://www.vaekstfonden.dk/Finansiering/Kom-i-gang-laan.aspx

Held og lykke med projektet!

mvh Carsten

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 18:07

Banker låner ikke ud i øjeblikket, ligemeget hvor godt og unikt projektet er! (intern kilde)

Var der ikke nogen der så DR1 for 14 dage siden?
Bankerne vil ikke af med en nikkel. De er finanskrisens største stopklods.

Mit forslag er at du søger andre investorer.

Fra Nyborg
Tilmeldt 6. Jul 08
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 10:36

hej aminoer

Når nu bankerne ikke er medvirkende, var det måske på tide at nogen af alle jer herinde der har haft succes, finder checkhæftet frem, i har jo en enestående mulighed for at være med til at drive endnu en succes frem, samtidig med at i får jeres kapital forrentet.

bankfolk er ikke "iværksættere", for så var de ikke i banken!

de bedste hilsener

Morten

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)