Hej Aminoer Nogen af jer som har erfaring med eller kan anbefale et godt og effektivt telemarketing bureau i storkøbenhavn ? mvh Northtech |
kommer meget an på hvad du skal have dem til at sælge...
Hej Aminoer Nogen af jer som har erfaring med eller kan anbefale et godt og effektivt telemarketing bureau i storkøbenhavn ? mvh Northtech |
kommer meget an på hvad du skal have dem til at sælge... |
Det er planen at telemarketing bureauet skal bruges til at præsentere nogle af vores IT ydelser og samtidig skabe interesse for virksomheden overfor en mængde potentielle kunder. Vi udarbejder selv en liste over potentielle kunder (kanvasliste) og telemarketing bureauet skal derefter bane vej for kundemøder som vi afholder med den interesserede kunde. |
Jeg ved at der er flere folk herinde der har sådanne firmaer, kan desværre ikke huske firmanavnet på ham der var i Erhvervsbladet med sit firma. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
ok.. i min verden er kodeordet da "mødebooker" - mere end det er telemarketing. Jeg kan desværre ikke anbefale nogen, men hvis de ansættes på accord så er du vel i grunden rimelig sikret på at få stablet møder på benene til den pris du er villig til at give for det. |
Desuden siger min erfaring mig at man skal passe meget på med hvem man vælger at samarbejde med, jeg har brændt nallerne på at lave noget udvikling for et telemarketingsfirma. Til gengæld kan jeg anbefale Kampus,(www.kampus.dk), som Falck blandt andet bruger til salg og mødebooking. De holder så godt nok til i Århus, og ikke i København. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Hejsa Jeg hjælper dig da gerne med at booke møder. IT branchen er et af vores kompetance områder. Send en PM hvis du er interesseret! |
Hej, Det billigste er faktisk hvis du kan finde et telemarketing i Spanien, eller måske ansætte en dansker i Spanien, som kan ringe for dig via IP telefoni. En fuldtidslønning er blot på ca. 8000 kroner dernede. Generelt kan det hurtigt blive meget dyrt for dig at få booket møder. Ofte koster det 400 - 500 kr. hos et almindeligt telemarketingfirma, og det er sjældent kun kvalitetsmøder du får. Jeg vil klart anbefale dig at booke møderne selv. En god sælger booker både møde og afholder mødet selv. Det andet er fordi man prøver at betale sig fra den del man ofte ser som mindre sjov, men det er sjældent det kan betale sig. Hellere bruge et par timer ekstra om dagen på at få booket møder selv:-) Thomas |
Hej.. Jeg kan kun anbefale PB Marketing som også er her på Amino.... http://www.pb-marketing.com/ Mange hilsner:/Thomas |
Som man kan se i denne tråd, så er telemarketing ikke det mest ønskede. Man bør måske derfor finde på alternative løsninger, for at få mest ud af sine penge. |