Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SAMSUNG OMNIA I900 - Erfaringer?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle her der har den, som kan sige lidt om godt og skidt?

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:53

Jeg har den ikke selv. Men i Euroman fra februar er der en anmeldelse af den, her bliver den rost ret meget, og udnævnt til det hidtil bedste bud på en iPhone-killer.

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 00:15

Jeg valgte denne telefon fremfor en Iphone, da jeg mente at jeg så ikke skulle lære en hel masse nyt. Den har Windows m. hele officepakken (hvis man skal bruge det) og fungerer som en PC.

Jeg er rigtig glad for den og når jeg er på farten er det nemt at gå på nettet, at downloade mail (i outlook), at skrive mails, gå på facebook osv. Jeg har endda skrevet i Word og OneNote. Hvis jeg ikke er hjemme ved PC'en kan jeg nemt og lynhurtigt svare mine kunder pr. mail. Det var besværligt fra den gamle nokia, selvom den også var fancy..

I øvrigt har den ligeså mange applikationer som Iphone og er rigtig god som musikafspiller.

Det eneste der var svært at vende sig til er at den har touchscreen (ligesom Iphone) og er man vant til de gamle knapper, så hold tungen lige i munden. Øvelse gør mester. Den har også tastatur som en PC (valgfrit).

Den har  jo også 16GB harddisk og du kan syncronisere den med din PC, hvis du vil have dokumenter med på farten og ikke har PC med. Ja, alt er næsten muligt med denne her.

Smile

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 22:40

Jamen tak for Jeres bidrag ;o)

Onde tunger siger, at det er fint, når man er 'udenfor' selve styresystemet. Dog er nogle af knapperne så små i styresystemet, så man er tvunget til at bruge pennen......er det også Jeres opfattelse?

En fyr mente at man ofte kom til at ringe til de forkerte, når man var inde i sin telefonbog....og at det var nærmest umuligt at ramme afbryd knappen, da den er for lille....noget i har oplevet?

Jeg var i sonofonbutik i dag og de havde en dummy. Ikke en rigtig telefon, så man selv kunne 'mærke' den ;o/

Jack

Tilmeldt 7. Aug 05
Skrevet kl. 23:54

Business:

Onde tunger siger, at det er fint, når man er 'udenfor' selve styresystemet. Dog er nogle af knapperne så små i styresystemet, så man er tvunget til at bruge pennen......er det også Jeres opfattelse?

En fyr mente at man ofte kom til at ringe til de forkerte, når man var inde i sin telefonbog....og at det var nærmest umuligt at ramme afbryd knappen, da den er for lille....noget i har oplevet?

Ja, det har jeg oplevet. Jeg bruger dog en negl, når jeg ikke har pennen. Det er noget af man skal vænne sig til. Det sker i telefonbogen, MEN du afbryder på en RIGTIG knap nederst under skærmen, så det er nemt nok. Hvis du vender telefonen så den 'står op', er det umuligt at ramme de rigtige knapper på tastaturet uden pennen, men vender du den på den brede side udvider knapperne sig og det går fint.

Jeg ved så ikke hvordan en iPhone fungerer i forhold til...

Smile

Tilmeldt 7. Aug 05
Skrevet kl. 00:04
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 09:54

Takker ;O)

Jeg har lige set, at der kommer en Omnia HD, hvor de har forbedret userinterfacet, så man kan undvære pennen. Jeg venter lige 2-3 måneder, tro jeg ;o)

Tak for Jeres indlæg.

Jack

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)