Hjælp Thorborg - Ny motiverende Twitter service til Iværksættere
Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Jacob Worsøe
Skrevet
03-03-2009 kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Så er den allerede godt på vej mod 1000.... 875 i skrivende stund.
Hvor har du ellers "markedsført" din service?
Svar
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Det der giver rigtig godt, er at folk retwitter citaterne. Så man må konkludere at godt indhold er viralt som en i helvede :-) Dbh Martin
Svar
Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Johnny
Skrevet
04-03-2009 kl. 15:46
Svar
Svar
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Så rundede jeg de første 1.000 "Followers" og uden opfordring eller indsats, er der nu mere end 20 besøg på http://tweetburst.com og 50 % kommer fra udlandet. Dbh Martin
Svar
Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Jacob Worsøe
Skrevet
04-03-2009 kl. 17:52
Svar
from a guy who started 18 companies :-)
Har du en liste over alle de 18 virksomheder? Jeg tror ikke jeg kender alle sammen....
Svar
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
from a guy who started 18 companies :-)
Har du en liste over alle de 18 virksomheder? Jeg tror ikke jeg kender alle sammen....
Shit nej, men her er dem jeg lige kan huske MthData CyberCom Cybernet.dk Jubii.dk SPAMfighter Dinwww trendybaby Sosure Oaksky Miljøtest Amino AcSys Cloud1 Eldoradio Jubii Auktion Ankiro Og så har jeg selvfølgelig overdrevet lidt, for jeg tæller dem her med og dem startede jeg ikke, men købte mig ind i med en større andel: Vindendhund Euroinvestor Og så har jeg sikkert glemt en håndfuld. Dbh Martin
Svar
Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Jacob Worsøe
Skrevet
04-03-2009 kl. 18:19
Svar
Imponerende liste. Nogle af dem optræder jo i den bog, så dem kendte jeg, men langt fra alle. Er de alle sammen "blevet til noget" ?
Svar
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
En er gået konkurs , og andre er lukkede, nogle stykker er godt solgt og så er der nogle jeg stadigvæk har: Så det er blandet. Dbh Martin
Svar
Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
En er gået konkurs,
Hvilken virksomhed var det, og hvad lavede virksomheden?
Svar
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05