Hej Martin, Jeg blev så vist nr. 56... Og så skal jeg lige finde ud af twitter... |
57 nu ;)
Det går da stærkt fremad. Jeg signede up på twitter for 2 timer siden og var da nr 17, tror jeg. Keep up the good work og du når 10.000 meget hurtigt. Bare husk at mange af os signer up for din skyld, så vi har ikke lige et kæmpe netværk at trække på derinde endnu. Bedste hilsner, Flemming |
Så er jeg også på. Er også med på Thorborg:-) |
Så blev jeg skam også oprettet :-) Super fedt initiativ. |
Jeg blev nr. 69 :-) |
Hej Martin. Jeg er fan af meget af det du beskæftiger dig med, og beundrer dine evner til at opnå succes - senest med din podcast, som jeg følger med fornøjelse. Desværre synes jeg dit Twitter initiativ er unødvendigt. Grundlæggende kan jeg ikke se, at Twitter bringer noget som helst godt til verden. Jeg vil opfordre folk til at tage et kig på Twitter's "What are you doing" video på forsiden (http://twitter.com/), og mærke efter hvad maven siger til det. Jeg synes at "hør mig - se mig" konceptet er et forfærdeligt symptom på, at den moderne amatørkultur er en realitet. Kommer der virkelig noget godt ud af, at jeg læser, at min kusine fra Tyskland lige har set sin kat skide i håndvasken? Og skal jeg huske at minde andre om når jeg er færdig med at slår græs? Det er formodentlig ikke dit mål med projektet. Men jeg synes at Twitter's grundlæggende idé med, at vi skal blotte vores privatliv på nettet bare for blotteriets skyld er idiotisk. Har I andre (ikke mindst iværksættere) ikke bedre ting at beskæftige jer med? Igen tak for alt det du ellers gør for danske iværksættere, jeg er taknemmelig for din hjælp. Venligst, Jonas Nielsen |
Hej Jonas |
Så rundede jeg 107 stk. 9.893 to go, tusind tak for jeres hjælp :-) |
Er det ikke mere fordi det åbenbart er det nyeste skud på stammen indenfor netværk (og at det er godt markedsført) at man benytter det, fremfor at det egentlig er noget man står og har behov for ? Kan nemlig heller ikke se den store åbenbaring i det... |