Er det et designforslag i form af et billede du efterspørger, et tilbud på en ny hjemmeside, eller blot skriftlige input til hvad der kunne se godt ud? :-)
Jeg kan anbefale dig evt. at kigge de mange flotte gratis themes til Wordpress igennem, som du finder rundt omkring på nettet. Der er mange der er helt gratis, og let kan modificeres. De kræver naturligvis at din hjemmeside er bygget i Wordpress, det ved jeg ikke lige om var din plan ;-)
Det her kunne være et sted at starte - om ikke andet, så til inspiration, også selvom du ikke skal bruge Wordpress: http://topwpthemes.com/
Mvh Peter Holmstrand
Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com
Er det et designforslag i form af et billede du efterspørger, et tilbud på en ny hjemmeside, eller blot skriftlige input til hvad der kunne se godt ud? :-)
Jeg kan anbefale dig evt. at kigge de mange flotte gratis themes til Wordpress igennem, som du finder rundt omkring på nettet. Der er mange der er helt gratis, og let kan modificeres. De kræver naturligvis at din hjemmeside er bygget i Wordpress, det ved jeg ikke lige om var din plan ;-)
Det her kunne være et sted at starte - om ikke andet, så til inspiration, også selvom du ikke skal bruge Wordpress: http://topwpthemes.com/
Mvh Peter Holmstrand
Hej Peter.
Jeg vil godt have noget skrifteligt Input, på hvad der kunne se godt ud. Jeg søger ikke noget tilbud, mit firma kan jo selv både designe og programmere :) men vil bare gerne have andres mening på hvad der kunne se godt ud, og passe godt ind.
Det vigtigste med designet må være at vise, hvad I kan og vil. Hvordan det så skal se ud, må være en afspejling heraf. Jeg synes personligt, en hjemmeside skal være enkel og lettilgængelig, men når den skal afspejle design, skal den ikke være for kedelig, og der må gerne være lidt farve på. Andet end blå.
Nu ved jeg godt, de fleste mænd er vilde med blåt, men det bliver sgu bare så ens det hele – og med design skal man skille sig ud!
Vi arbejder lidt i design, men det vi arbejder mest i, er programmering, :) Men ja der skal lidt mere spil i farverne, kan godt lide den grønne farve på uniqo.dk, ville sådan en farve passe ind i et programmerings/design firma tror du??
Ja, sitet, du refererer til, viser helt klart lidt kreativitet. Og der er nogle farver til at understrege det. Men igen, skal jeres eget site ikke være vildere end at I selv kan følge med. Og hvis I ønsker noget vildere, kunne det måske være en ide at entrere med en grafiker i de tilfælde, hvor det er aktuelt. Det behøver ikke være dyrt.
Derudover savner jeg, at det er tydeligere, hvad I sælger. I har sådan cirka 2-5 sekunder til at fastholde kunden, så der skal ikke være tvivl.