Hej Aminoér Casestory : Finansering og køb af virksomhed – Til dem der evt kunne bruge en form for "spiseseddel" til, hvad der er godt at have med i sin dynamiske forretningsplan. - Uddrag af min egen forretningsplan INDHOLDSFORTEGNELSE Introduktion Indledning.................................................................................................................. 4 Generel information om xxxxxxx xxxxx xxxx A/S........................................................ 4 Idégrundlag for xxxxxxx xxxxx xxxx A/S.................................................................... 5 Nøgletal – realiserede,budgetterede............................................................................ 5 Vision for xxxxxxx xxxxx xxxx A/S............................................................................. 5 Kernekompetencer.................................................................................................... 5 Min baggrund............................................................................................................ 6 Min forretningside...................................................................................................... 7 Organisation Ejerstruktur ............................................................................................................... 8 Generel ledelse.......................................................................................................... 8 Organisationsplan....................................................................................................... 9 |
Hjælp til forretningsplan
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)