Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HTML hjælp.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

Til min site bruger jeg en skabelon hos Surftown, da jeg er helt blank på webdesign området.

Jeg ville RIGTIG gerne lave en respons mulighed for interesseret kunder i form at en feedback box, hvor virksomheder de kan skrive i en box, og trykke send!

Har i princippet fundet frem til en "HTML-kode", men jeg ANER ikke hvordan jeg skal implimentere den i min surftown skabelon ??

Ville blive super glad, hvis der var en af jer aminoer, som kunne hjælpe med det problem!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 13:56

Du kan lave sådan en formular på jotform.com og så lægge html koden ind i dit site. Du vil så få formularen tilsendt via email.

Mit kontaktformular på fairtime.dk er lavet via Jotform.

Venlig hilsen
Ole

Fra Roskilde
Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 14:01

Ole Thorup:

Du kan lave sådan en formular på jotform.com og så lægge html koden ind i dit site. Du vil så få formularen tilsendt via email.

Mit kontaktformular på fairtime.dk er lavet via Jotform.

Venlig hilsen
Ole

Hej Ole

Tak for dit svar :)

Nu har jeg anskaffet mig en formular, og jeg prøvede at kopi-paste html koden ind på mit site under konktakt hvor jeg vil have det placeret, men når jeg gemmer ændringerne på siden, så har jeg bare formularen stående.

Så er i tvivl om det er det rigtige sted jeg har anbragt formularen da det jo er en skabelon på surftown min site er lavet af.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:17

Kender ikke Surftowns opsætning, så der kan jeg ikke hjælpe.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)