Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-pusher tilbud - på grænsen til at være spam?

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er meget interessant at se, hvordan sådan en kampagne deler folk i to. Men kom nu iværksættere! I stedet for, at bruge tiden på, at brokke jer over at få reklameemails I selv har bedt om fra Martin, så brug tiden på at "stjæle" konceptet og implementer det selv.

Jeg har skrevet den gentagende kampagne for Martin og I er velkomne til at få inspiration fra den (læs: hugge den), MEN:

Gør op hvor vidt denne model passer til jeres setup. E-pusher er et enkeltstående produkt, hvilket gør det nemt for Martin, at strømline kommunikationen mod det ene produkt og presse citronen, da der kun er to mulige udgange af et forhold mellem dig (modtageren) og E-pusher emailene. Enten køber du produktet - eller også gør du ikke. Er du den sidste del, så er du (kynisk set), komplet overflødig.
Situationen er en anden, hvis du har flere produkter, du skal afsætte og skal fastholde en vedvarende dialog med dine brugere, hvor livstidsværdien er langt mere lukrativ, end at øge omsætningen med 50% ved at presse citronen lige nu og her.

Tjek Martins podcast ud, hvor han snakker lidt mere om det, og se den uddybende kommentar jeg har givet, hvor jeg forklarer lidt om, hvad du skal gøre, når du skal have et langt og sundt forhold til dine modtagere.

Hvis du er interesseret i lidt flere fifs, så skal jeg da ikke være bleg for at fortælle om den gratis video, du kan få når du tilmelder dig mine 100% spam-frie informationer på min nye blog.

Peace =)

søger ligesindede i Sønderjylland

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)