Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-pusher tilbud - på grænsen til at være spam?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 22. Oct 05
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har over den seneste weekend modtaget 3 emails om samme tilbud, ca. 1 hverdag med næsten samme indhold.

Idag er åbenbart sidste dag man kan købe e-pusher med 300kr i rabat og få 2 gratis e-bøger med i købet. For tre dage siden stod der naturligvis mandag, så ugedagene har han fint styr på :)

Om dette er spam, skal jeg ikke kunne sige noget om, for jeg har jo accepteret at modtge Martin Thorborgs tilbud og nyhedsbreve, og jeg kan jo sagtens afmelde mig igen, hvis det skulle være.

Tror i virkelig metoden har en positiv effekt på ens reklame kampagne? Havde jeg valgt at spamme mine nyhedsbrevsmodtagere med samme tilbud, var min e-shop dødsdømt med hade-grupper i facebook til følge. Pga. hr Thorborgs status tror jeg da sagtens han kan tillade sig meget mere end andre, men man skal jo trække grænsen et sted.

Hvad siger i?

-------------

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg må indrømme at jeg også en enkelt gang eller to har følt mig fristet til at sende en mail retur til Thorborg, om han nu også mener det alvorligt når han sender samme tilbud tre gange.

Men igen, manden vil gerne af med sit produkt, og jeg har sagt ja til at modtage tilbud, så i stedet fandt de sidste to mails vej til "Trash"-folderen i min indbakke.

Mvh
Peter Holmstrand

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Randers
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 107
Fra  moveYou med Henrik - Eat, Move, be Healthy Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej

Jeg kom tilfældigvis lige forbi disse tal:

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

 

Did You know 80% of all sales are made on the 5th through 12th contact with a prospect? Put another way, without an ability to follow up with potential customers you're losing up to 80% of your possible sales! Here are the exact statistics from the National Sales Executive Association.

 

2% of sales are made on the 1st contact
3% of sales are made on the 2nd contact
5% of sales are made on the 3rd contact
10% of sales are made on the 4th contact
80% of sales are made on the 5th-12th contact

 

Det giver måske en forklaring.

 

Bedste hilsner

Henrik, Personlig Træner

Fra Randers
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 107
Fra  moveYou med Henrik - Eat, Move, be Healthy Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg kom tilfældigvis lige forbi disse tal:

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Did You know 80% of all sales are made on the 5th through 12th contact with a prospect? Put another way, without an ability to follow up with potential customers you're losing up to 80% of your possible sales! Here are the exact statistics from the National Sales Executive Association.

 

2% of sales are made on the 1st contact
3% of sales are made on the 2nd contact
5% of sales are made on the 3rd contact
10% of sales are made on the 4th contact
80% of sales are made on the 5th-12th contact

 

Det giver måske en forklaring.

 

Bedste hilsner

Henrik, Personlig Træner

Fra Randers
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 107
Fra  moveYou med Henrik - Eat, Move, be Healthy Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ved ikke lige hvad der skete der, det blev både til dobbelt indlæg og en eller anden mærkelig kode????

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Henrik,

Dine tal passer vist meget godt - jeg har lige haft den 5. kontakt med en kunde og nu fået en ordre på et seks-cifret kronebeløb, så jeg er i strålende humør!

Det var off-topic, men alligevel. Big Smile

Med venlig hilsen

Flemming Rasmussen

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lad os lige få styr på termerne først. Spam er mails der er sendt uopfordret og den slags gør jeg ikke.
Så nej, det er ikke spam eller noget der bare kommer tæt på.
Nuvel, du brugte vel også ordet i en anden betydning, nemlig at du følte jeg at jeg har kommunikeret for meget til dig og fint nok.
Som du selv nævner, så kan du med et enkelt klik framelde dig mails, så jeg tror de fleste der syntes det er for meget, blot framelder sig.
Med andre ord, så tror jeg ikke folk bliver så sure også selvom man ikke hedder Martin Thorborg.

Men virker det så?
Ja da, det kan du tro. Efter jeg begyndte at sende de fire mails, så solgte jeg 50 % mere og det kan jeg jo kun være glad for.

Årsagen til at jeg brugte navnet E-pusher til min bog, er at de danske e-købmænd er alt, alt for pæne. Den største energi går til at være flinke og søde ved kunderne og bekymre sig om de nu også var glade for at få mails m.m. Sorry - Cut the Crap. Det handler om at sælge varer og så længe man følge lovgivningen og ikke piller ved små børn, så skal der bare pumpes varer ud i kanalerne og det gør man ved at give den fuld skralde.
Så de 2-3 klager jeg får hver måned fra fortørnede brugere, der hellere vil klage, i stedet for at klikke på et enkelt link og måske lære lidt, de mennesker rager mig en høstblomst.

Så nej det er ikke på kanten til spam, det er en mega fucking salgsmotor, der lovligt og rart sælger masser af bøger og forsøder min tilværelse :-)

Og gå så ud og sælg nogle varer, i stedet for at flæbe ikke?

Dbh Martin

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Haha.. du har fuldstændig ret Martin, ingen tvivl om det. Vi er squ nok for pæne de fleste af os.

Må da også indrømme at jeg føler mig lidt fristet til at investere hver gang der lander en mail om E-pusher. Hvornår kommer den nye version egentlig?

Mange venlige hilsener
Peter Holmstrand

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Peter

Jeg sidder og knokler med den lige nu, men jeg vil være 100 % tilfreds og derfor kommer den når den kommer, men mon ikke vi skal ind i maj før jeg er helt klar?
Alle der har købt i år, får selvfølgelig opgraderet deres E-pusher gratis, så du kan bare købe den nu og få 3.0 senere :-)

Dbh Martin

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin,

Ja, okay, det skulle jeg jo bare have vidst da jeg fik tilbudet om de 300 kroner i rabat Stick out tongue so much for not reading the terms... Tongue Tied

Mange venlige hilsener
Peter Holmstrand

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)