Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kustyv.dk OK til webshop?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Blom:

Betalingsmodul og nyhedsbrevsmodul :)

Var faktisk også de to jeg havde afkrydset i starten :) Er dog i tvivl om hvor mange mail adresser jeg skal betale for mht. maillisten.

 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Ellers er det så ikke muligt at sætte e-brev.dk op på din side? De er også herinde på Amino, og det er virkelig godt..

Casper.

Fra København Ø
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Bump...

Nu hiver jeg sgu lige denne her op igen! Den er æld gammel, men er blevet særdeles relevant. Kunne godt tænke mig at høre nogle flere meninger :)

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Fyren4:

Bump...



Nu hiver jeg sgu lige denne her op igen! Den er æld gammel, men er blevet særdeles relevant. Kunne godt tænke mig at høre nogle flere meninger :)



Jeg er med på det hold der siger at det er kanon med sådan et tøjnavn domæne, og som reklamemand kan jeg se mange sjove måder hvordan man kan markedsføre forretningen.

Det er meget svært at markedsføre en forretning der skal ligner 1000 andre - så med sådan en skør vinkel på din tøjforretning så er du allerede godt i gang med at få opmærksomhed.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, at det er et helt igennem rædselsfuldt, banalt og direkte plat navn. Wink

Du kunne i det mindste have tonet det lidt ned, så navnet fik en smule mere glimt i øjet, eksempelvis: trussetyv.dk

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Domænet stinker _langt_ væk af at du har købt det i en brandert og nu desperat forsøger at finde noget at brug det til, smid det ud og finde på noget seriøst.

Forestil dig når du skal nede i banken og be om at få oprettet konti til din virkomhed?

Derudover lyder det retarderet ... Hvis jeg så navnet uden baghistorien ville jeg gætte på at ejeren ikke kunne stave, tag trussetyv (ledig på alt andet end .dk, men .dk web'et er tomt så det er måske til salg), damernesven, luckybuy lidt mere sobre navne og i min verden meget mere seriøse, men hvis du gerne vil være fræk og flabbet så køb da fissetyv.dk eller kussetyv.dk istedet ... men en stavefejl (og nej, det er ikke slang - dem der har bildt dig det ind bør afleveres på psykiatrisk skadestue, og tro mig, det ord trend'er ikke ) som domæne/firmanavn holder ikke.

Kan dog godt li ideen bag det, og trussetyv.dk ville jeg intet have imod at handle hos :)

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Er enig med hovedparten - det er simpelthen for tosset og jeg ville aldrig nogensinde købe noget, uanset hvor professionel shoppen så var sat op..

Du har dog et ret cool domænenavn til en blog. Kunne sagtens forestille mig en satirisk blog skrevet af en af KBHs nattelivs helte. Om dating og byliv, skrevet satirisk. 

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)