Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kustyv.dk OK til webshop?

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Grove:

HAHA Jeg syntes det er genialt. Skriv lige når den er klar hehe

Ja, bare en smule :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Øh ville nok aldrig selv bruge det men hvis dit segment syntes det er fedt så kør dog på. Blev selv lidt forvirret over det da jeg ville tro det hed kussetyv og ikke kustyv.

Fra København Ø
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Lund:

Øh ville nok aldrig selv bruge det men hvis dit segment syntes det er fedt så kør dog på. Blev selv lidt forvirret over det da jeg ville tro det hed kussetyv og ikke kustyv.

Du siger altså, hvis du f.eks. skulle finde et par fede bukser til en billig penge på siden, så ville du ikke købe dem pga. domænet? Mmh.. Forstår ikke helt. :-)
Ja, den forveksling kunne godt finde sted desværre.

Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes det er et fedt domæne, men alligevel lyder det sgu lidt keglet :)

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Big Smile Hvor det fedt at du spørger Cool

Nu er jeg jo én af de ældre (host), og mit normale, resolute svar ville være NEJ, hvis det skulle være en seriøs webshop (medmindre det er en erotisk shop).

Men ved du hvad? Jeg synes, faktisk at hvis tøjbutikken kun skal henvende sig til unge fyre, så gå ud og spørg dem! Du kan spørge i ungdomsfora eller stille dig uden for et gymnasie og spørge når de kommer ud. Eller på diskoteket? Lav en eller anden form for undersøgelse og mærk deres reaktioner.

Det er måske ikke helt tosset, hvem ved? Geeked

Held og lykke...

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok aldrig gå ind på siden i første omgang. Det jo ikke fordi nettet lige mangler en tøjbutik med fede bukser...  men som sagt, hvis du siger at din omgangskreds syntes det er fedt kan det jo meget vel være det bare er mig der ikke helt er inde i den form for lingo...

Klø på :) og hold os opdateret om udviklingen...

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm, du skal nok ikke sælge til drenge under en 15 år så :)

Hvis en dreng på 14 år, viser moderen en hjemmeside, der hedder kustyv, kan det godt være hun bliver ledt væk. Og det trods alt hende som skal betale.

Men til sådan 16-25 årige fyre, er det et super fedt navn :)

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

det vigtigste når man finder ud af hvem kunderne er, kan mange gange være at finde ud af hvem de ikke er.

Hvis der er nogen der synes om navnet, synes jeg du skal klø på med det. Man blir sgu nødt til at skille sig ud i en branche med så mange udbydere som tøjbranchen.

Hvis du spørger 100, og 80 ikke kan li det, 10 er ligeglade og 10 synes det er super fedt, har du jo måske en eller to kunder. Det er da bedre end 100 der er ligeglade med navnet.

Venlig Hilsen

Allan

Fra København Ø
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay... Lader lige domænet ligge lidt..
Jeg har kigget på DanDomains Standard shop, hvor jeg vil tilføje nogle moduler, men hvilke moduler er virkelig et "must have"?

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Betalingsmodul og nyhedsbrevsmodul :)

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)