Kære Søren, jeg er godt nok glad for at jeg ikke lavede et samarbejde med dig. Du ringer til mig fordi jeg har søgt assistance på kontorindretning og da jeg fortæller dig, at jeg lige netop kommer fra et møde med en totalleverandør af kontor og lager indretning samt totalleverance af edb, bliver du mopset og begynder at belære mig om at jeg burde at have tænkt mig om og ikke have unødig forstyrret dig og begynder at kalde mig useriøs. Sådan siger man ikke til en kunde!! Nu skal jeg belære dig om noget, hvis du ikke kan tåle at folk siger nej til et tilbud( dette punkt nåede du heldigvis ikke) fra dig burde du nok finde noget andet at lave. Og endvidere burde du få dig et kursus i kundeservice. Det værste er at du allerede begyndte at brokke dig over at skulle foretage et opkald til mig, hvad ville det videre forløb så have været?? Med hensyn til succes, det har jeg nok af, takket være vor herre. Og undskyld jeg siger det men du skal ikke spille uskyldig her på Amino. JEG VIL HERMED RÅDE AMINOERNE TIL AT TÆNKE SIG OM EN EKSTRA GANG INDEN DE LAVER HANDLER MED SG. Med venlig hilsen Tariq |
Kære Søren
Du ringer til mig fordi jeg har søgt på assistance på kontorindretning.
Da jeg fortæller dig at jeg allerede har valg en leverandør, fordi vi skal flytte ind 3. marts og det derfor hastede, bliver du mopset og begynder at belære mig om at jeg ikke skal forstyrre folk unødigt. Hvis du synes du blir forstyrret unødigt af et opkald, er jeg godt nok glad for jeg ikke lavede forretning med dig.
Det er dit tone leje i telefonen som gjorde udslaget, og som jeg sagde til dig jeg finder mig ikke i sådan noget pis farvel og tak.
Og en advarsel til andre Aminoer, sørg lige for at lave en risikoanalyse af SG om hvor stor sandsynligheden er for at i får et forhøjet blodtryk.
Sidste råd få dig et kursus i kundeservice!!
Med venlig hilsen
Tariq Malik