Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontorindretning

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 23. Dec 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Søren,

jeg er godt nok glad for at jeg ikke lavede et samarbejde med dig. Du ringer til mig fordi jeg har søgt assistance på kontorindretning og da jeg fortæller dig, at jeg lige netop kommer fra et møde med en totalleverandør af kontor og lager indretning samt totalleverance af edb, bliver du mopset og begynder at belære mig om at jeg burde at have tænkt mig om og ikke have unødig forstyrret dig og begynder at kalde mig useriøs. Sådan siger man ikke til en kunde!!

Nu skal jeg belære dig om noget, hvis du ikke kan tåle at folk siger nej til et tilbud( dette punkt nåede du heldigvis ikke) fra dig burde du nok finde noget andet at lave. Og endvidere burde du få dig et kursus i kundeservice.

Det værste er at du allerede begyndte at brokke dig over at skulle foretage et opkald til mig, hvad ville det videre forløb så have været??

Med hensyn til succes, det har jeg nok af, takket være vor herre.

Og undskyld jeg siger det men du skal ikke spille uskyldig her på Amino.

JEG VIL HERMED RÅDE AMINOERNE TIL AT TÆNKE SIG OM EN EKSTRA GANG INDEN DE LAVER HANDLER MED SG.

Med venlig hilsen

Tariq

Tilmeldt 23. Dec 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:11

Kære  Søren

Du ringer til mig fordi jeg har søgt på assistance på kontorindretning.

Da jeg fortæller dig at jeg allerede har valg en leverandør, fordi vi skal flytte ind 3. marts og det derfor hastede, bliver du mopset og begynder at belære mig om at jeg ikke skal forstyrre folk unødigt. Hvis du synes du blir forstyrret unødigt af et opkald, er jeg godt nok glad for jeg ikke lavede forretning med dig.

Det er dit tone leje i telefonen som gjorde udslaget, og som jeg sagde til dig jeg finder mig ikke i sådan noget pis farvel og tak.

Og en advarsel til andre Aminoer, sørg lige for at lave en risikoanalyse af SG om hvor stor sandsynligheden er for at i får et forhøjet blodtryk.

Sidste råd få dig et kursus i kundeservice!!

Med venlig hilsen

Tariq Malik

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 19:21

Hej.

Jeg har tilladt mig at spørge andetsteds på siden om hvad man kan tillade sig her på siden mht sprogbrug og angreb på andre.

Jeg var bare overrasket over situationen, da du slev havde inviteret mig til møde. Derfor havde jeg naturligvis afsat til så jeg kunne holde hvad jeg har lovet. Du kan ikke lide min stemme eller tonefald, nuvel....

Jeg har ikke ord for at  "brokke" mig, og jeg kan se at hele samtalen har varet 46 sekunder inden du smed røret på. Ja det forbavsede mig i den grad. Jeg slutte mit indlæg med en positiv hilsen som var velment.

Synes du selv det giver dig ret til et groft sprogbrug og en generel advarsel mod mig til alle andre her på siden??

mvh sören

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)