Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

.biz domæner

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 2. Nov 05
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har lige købt et .biz domæne, og har efterfølgende fundet ud af at man skal være firma for at købe dette, jeg har dog ikke haft nogen problemer med at købe det.

De regler der er omkring .biz domæner, bliver der overhoved gjort noget ud af dem. Altså bliver der slået ned på mig, hvis jeg ikke er firma? Og vigtigst af alt - bliver jeg udelukket fra Google hvis jeg har hjemmeside på et .biz domæne uden at være firma ???

mvh Tobias

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias,

Du opretter bare et CVR-nr og vupti, så er Tobias et firma. Så er der ingen, der kan komme efter dig. Du skal vel iøvrigt bruge domænet i firmahenseende, skal du ikke?

Mvh Flemming

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Uden at være SEO ekspert, så vil jeg næsten æde min gamle hat på at Google i hvert fald er ligeglad.

Hvad angår om Neustar (som står for .biz domænet) eller din registrator gør noget ud af at kontrollere om du reelt er en virksomhed eller om du anvender domænet kommercielt tror jeg ikke, men eftersom reglerne er meget klare omkring dette punkt så tror jeg at du kan få et problem hvis en anden skulle blive interesseret i domænet og vælge at klage. Det er derfor ikke holdbart at satse på at bruge domænet til noget særligt uden at leve op til kravene, da du nemt kan risikere at miste det.

Mig bekendt behøver du ikke nødvendigvis at have et CVR nummer, blot domænet anvendes kommercielt (og det kan jo sagtens være tilfældet selvom du ikke er CVR registreret). Du kan selv læse mere om det her.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)