Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af www.letlayout.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har simpelthen ikke tid til at gøre noget ved www.letlayout.dk, så har tænkt mig at sælge domænet..


Nogen der ved hvor man kan det ?.. Havde tænkt på en pris på 1000-1500 kr. Syntes selv det er et vildt godt domæne da det er let at huske, skrive, og så lyder det godt. Det klinger ligesom :).


Nogen der kender nogle gode steder at sælge domæner?.
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Der bliver sat mange domæner til salg på QXL - men jeg tror du skal være heldig og tale varmt for din sag, hvis du vil finde en køber. Årsagen er at dk-domæner generelt ikke står i ret høj kurs, medmindre der enten er tale om et rigtigt godt navn (f.eks. bare layout.dk) eller at der følger en værdi med i form af design, indhold, besøgende eller lignende. Havde det nu været easylayout.com ville det selvfølgelig være en helt anden sag.

Men held og lykke med det herfra! :)

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan få 69,- for det

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Er meget uenig i din vurdering af domænet, da ordet letlayout.dk ikke siger mig noget, og ikke umiddelbart er et vindernavn i salgssammenhænge. Og af tidligere tråde ved jeg desuden at du ikke kan give en faktura på det, da du ikke har et CVR nummer - du skal nok lige skrive at det er privatsalg.

Vil give 45 kr for det - det samme som det koster at registrere et nyt domæne

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Brian, jeg tror desværre ikke du skal regne med en høj pris for dit domæne. Letlayout.dk lyder måske som et godt navn - men tænker man kreativt og bruger hjernen lidt, så tror jeg man kan finde ligeså mange andre gode.

Jeg tror du vil få mere ud af at lave et lille design eller et koncept til siden, som du kan sælge sammen med, for at vise hvad det kan bruges til. Men jeg tror selv på at et domæne faktisk i sig selv ikke sælger så meget, jeg tror mere det er markedsføringen omkring det. Tænk bare fx. på navnet jubii.dk - hvor høj kurs tror du det domæne havde, hvis martin ikke havde banket et fedt koncept sammen til siden? og det samme med kelkoo.dk osv...

Ikke for at ødelægge dit salg - men jeg tror det var nemmere for dig at sælge, hvis du evt. havde et koncept.

// Jesper Skov

 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Lige til Christian, så vil jeg lige gøre dig opmærksom på at jeg har sendt dig en mail - men der står at du ikke er på kontoret før mandag, men jeg vil gerne lige bede dig om at tjekke den inden hvis det er muligt, på forhånd tak :-)

// Jesper Skov

 

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :
NetMedia ->
Kan skam sagtens skrive en faktura. Et CVR er ikke nødvendigt for dette.
Og nu skal du ikke sige mig imod, for har lige været på Erhvervs Centeret for at få det hele på plads.

Jesper ->
Hey du.
Tror det er en god idé det med at jeg lige laver lidt arbeje på siden.. Lyder som en god idé hehe.. Så prøver jeg sQ. Så må jeg se hvad der sker med den derefter.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)