Hej Aminoer, |
Hej!
Du skal bruge Pay-pal som en ganske almindelig bankkonto.
Jeg ville kursregulere til faktisk kurs ved overførsel, og så ultimo året til ultimo-kursen
til årsrapporten.
Hej Aminoer, |
Hej! Du skal bruge Pay-pal som en ganske almindelig bankkonto. Jeg ville kursregulere til faktisk kurs ved overførsel, og så ultimo året til ultimo-kursen til årsrapporten. |
Hej David,
Jeg benytter også Paypal på mine elektroniske ydelser, og ved hvert salg får jeg bogført salget, samt udarbejdet en faktura i mit bogføringsprogram. Såfremt, salget er i udenlandsk valuta, så benyt Paypals omregningskurs. Du kan se din totale "balance" hos Paypal i øverste venstre hjørne i din lokale valuta. Her kan du ligeledes se alle de forskellige valuta som du har afregnet i, og en total opgørelse i din lokale valuta. Jeg opgører min konto hos paypal et par gange om måneden, det fungerer fint for mig. Se Paypals udtalelse om emnet: "Funds are held in the currency of your home country. When you withdraw or deposit money to a local bank account, it will be done in your home country currency. Håber det hjalp, Hilsener, Haydar |
Ja...kan da gøres som Haydar skriver. Realiserede kursafvigelser ville jeg bogføre, dog ikke urealiserede lige bortset ved årsskiftet! |