Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn / Logo

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med: Tryk min mårs :-)

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 05:51

Hej Kenn Bo

Tyg du bare lidt endnu, indtil du enten er helt sikker på brug, af dit eget navn eller, at du finder det HELT rette navn du bare ikke kan leve uden. Ingen kræver jo at et navn er på plads på 4 dage Geeked

Venligst

René Buch

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 12:33

Hej Hans

Nu er det jo ikke for at fornæme folk jeg godt vil provokoere Big Smile og jeg vil jo godt lidt uden for Mors - og på Jegindø har du nok fat i kunderne så...

Men kan godt lide dine forslag - de er taget med i betragningerne !

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:39

Hans Stokholm Kjer:

Kenn Bo:
Vil godt finde noget som laver oprør og en smule provokerende

Her på min side af fjorden (Jegindø), ville MorsingBo være temmelig provokerende :-)

Hvad med Kenn MorsingBo?

mvh Hans

Jeg synes, det er GENIALT, Hans Big Smile Men nu er jeg jo også så kedelig bare at bruge mit navn... hehe

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:43

Hej Kenn,

Jeg har selv lige været hele møllen igennem. Skulle både vælge navn og logo til min kursusvirksomhed. Da jeg udbyder kurser inde for søgemaskineoptimering har det spillet en stor rolle om der i domænenavnet var "salgskritiske" søgeord som jeg kunne dokumentere, at nogen rent faktisk søger på. Det lykkedes at finde et ledigt domænenavn med nogle rigtig gode søgeord. SEO og Kurser er gode ord og det er belvet til www.seo-kurser.dk. Dette domænenavn hjælper mig lidt når nogen på fx Google søger efter "seo kurser", men kan dog ikke sikre mig at komme aller øverst på Google. Der skal mere til og det arbejder jeg naturligvis på. Men Domænenavnet har alstå en vigtig del i forbindelse med navngivningen af min virksomhed

Med hensyn til at finde det rigtige logo kan jeg anbefale dig, at se på mulighederne på www.logotournament.com. Her har jeg en god erfaring, hvor jeg udskrev en logokonkurrence med en betaling på ialt 260 US$ til vinderen og selve virksomheden Logotournament. Det interessante er, at designere og grafikere fra hele verden har konkurreret om at designe et godt Logo nøje afstemt efter mine ønsker. Du kan se alle forslagene til mit logo på http://logotournament.com/contests/seo_kurser.dk

Jeg håber, at ovenstående kan være af lidt inspiration for dig.

Mange hilsener,

Thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:24

Det var lige en som dig jeg kunne bruge.

Jeg leder efter en partner til min virksomhed, en yngre som kunne overtage det hele når jeg ikke

længere brænder for sagen. Men i øjeblikket er jeg tændt og ligger med nogle knaldgodt projekter

som skulle sælges fra nettet.

Jeg har godt og billige lokaler i København, hvor der står printere i alle formater, laminering, tekstil-

trykkeri mv. Næsten lige til at gå til. Den person jeg søger skal kunne fremstille pfof. websider mv.

Vh jan p    e. mail.design@forum.dk

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 11:59

Kenn Bo Overgaard:

Hej igen

Jeg syntes at bruge mit navn i den lyder lidt fladt og kedelig !

Vil godt finde noget som laver oprør og en smule provokerende !

Inspireret af denne tråd : http://www.amino.dk/forums/p/52139/313381.aspx - hvad så med GrafikStodderen, StodderLogo, TrykStodderen  eller en anden kombo i den stil - det er sq da provokerende.

Eller måske det lidt mindre provokerende (drejet over en modifikation af dit navn) :  Kenbo Grafik

mvh

Jan

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)