Hej Amino´er. Min skønne lillesøster er netop startet på grundforløbet til den 4-årige frisøruddannelse. Nu skal hun så til at finde en elevplads, og det er som bekendt ikke let. Er der nogen herinde i storkøbenhavnsområdet der har en frisørsalon, eller kender til steder hvor de ansætter elever, så hører jeg meget gerne fra dig. Hun ved selvfølgeligt godt at man ikke bare bliver ansat på sit søde smil, så det eneste hun beder om er muligheden for at komme til en samtale. Om min lillesøster: Hun hedder Tanja Andersen, er 17 år og bor i Hvidovre, og kæresten igennem 1 år - Mark - bor i Ishøj. Hun har et stærkt socialt netværk, og er god til at omgåes med alle typer mennesker. Hun er forbløffende ansvarlig og fornuftig af sin alder, og så er det hendes store drøm at blive frisør. Jeg er sikker på at hendes læreplads vil få en engageret og pålidelig elev, der er klar til at hjælpe hvor og når det er nødvendigt. En person med et godt hjerte og et fornuftigt sind. Skriv gerne til mig på morten@wideeyes.dk hvis du kender nogen der kunne være interesseret i at give hende en chance og invitere hende til en indledende samtale. På forhånd tak. Hilsen Morten
|
Frisørelevplads
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)