Nogen der kender et sted hvor man kan finde info om sine konkurenter?. Jeg taler her om firmaer i vejle/billund og omegn, som der laver samme som mig. Logoer Hjemmesider, og grafisk design i det hele taget. Der er mange der ikke offentlig gøre deres priser på deres hjemmesider fx. Hvordan ville jeg kunne finde priserne ville i mene?. |
Den eneste måde du kan lære deres priser at kende på er at lave en uafhængig forspørgsel på et tilbud. Du skal bare lige vide at det dog ikke alle der ser lige positivt på dette (Har selv lige fået på puklen for at bede om et Gratis Web Tjek hos en konkurrent)

Men I mine øjne kan jeg ikke se hvorfor en virksomhed vil skjule hvad de tager for en given opgave, jeg mener - de har vel fair priser? Hvorfor så gå stille med dørene omkring det?
Hvis du er interesseret vil jeg med glæde fortælle dig hvad vi tager for en given opgave - så du kan samligne prisen.

En anden ting du kan gøre er at spørge folk herinde på Amino, hvad de er kommet af med for design af deres markedsføringsmaterialer?